از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 54651

160 بازدید

رییس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، بیان کرد: رامین پاکزاد با ایده طبیعت گردی به رتبه دوم و مصطفی امانی با ایده ‘ تورهای تجربه گرایی / xp Tr/ ‘ به رتبه سوم این رقابت ها دست یافتند وهمچنین سپهر واعظ افشار با ایده /i […]

رییس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، بیان کرد: رامین پاکزاد با ایده طبیعت گردی به رتبه دوم و مصطفی امانی با ایده ‘ تورهای تجربه گرایی / xp Tr/ ‘ به رتبه سوم این رقابت ها دست یافتند وهمچنین سپهر واعظ افشار با ایده /i traveler / و هانیه بالی با ایده /گورچین قلعه/ شایسته تقدیر شناخته شدند.
حسن حیدری با اشاره به اینکه ۵۵ شرکت کننده به مدت یک روز در ارومیه با هم به رقابت پرداختند، ادامه داد: در مجموع ۲۹ ایده برای رقابت در رویداد ‘ایده شو’ اعلام شده بود که پس از بررسی توسط چهار داور، سه ایده به عنوان رتبه های برتر انتخاب شدند.
وی افزود: ایده های برتر به پارک علم و فناوری معرفی می شوند تا حمایت های لازم در جهت اجرای آنها صورت بگیرد.
وی ادامه داد: یازدهمین رویداد شتاب آذربایجان با موضوع گردشگری برگزار شد و علاقه مندان این حوزه طرح ها و ایده های ناب خود را برای توسعه گردشگری در آذربایجان غربی مطرح کردند.
رییس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی بیان کرد: شناسایی ایده های برتر و بکارگیری آنها برای تبدیل شدن به کسب و کار از مهمترین اهداف برگزاری رویداد شتاب آذربایجان است.
حیدری افزود: این رویداد از ابتدای سال ۱۳۹۶ و با حضور علاقه مندان به کارآفرینی در آذربایجان غربی آغاز شده است و هر ماه یک بار اجرا می شود.
به گزارش خطرنگار، ‘ایده‌شو’ برای بیان ایده و انتقال آن به دیگران در محیطی دوستانه برگزار می‌شود و هر یک از شرکت‌کنندگان در مدت سه دقیقه ایده خود را به حاضران معرفی می‌کنند.
ایده های برتر پس از داوری از لحاظ عامه پسند بودن برای حُضار و قانع کننده بودن برای داوران فنی و فعالان اقتصادی جهت راه اندازی کسب و کار معرفی می شود و حمایت های لازم در جهت اجرای آنها صورت می گیرد.
۸۱۳۵/۳۰۷۲

انتهای پیام /*


علمی آموزشی


رویداد ایده شو


پارک علم و فناوری


آذربایجان غربی

نظرات بسته شده است.