از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 54251

113 بازدید

به گزارش پایگاه خبری ‘فلسطین الیوم’، برهوم افزود: مقاومت معتقد است که ارسال پیام سریع بازدارندگی، رژیم متجاوز صهیونیستی را مجبور به توقف تجاوز می کند.وی تاکید کرد که دفاع از مردم فلسطین یک درخواست ملی و گزینه استراتژیک برای مقاومت است.نیروهای فلسطینی صبح امروز و دقایقی پس از حمله رژیم صهیونیستی به مواضع جنبش […]

به گزارش پایگاه خبری ‘فلسطین الیوم’، برهوم افزود: مقاومت معتقد است که ارسال پیام سریع بازدارندگی، رژیم متجاوز صهیونیستی را مجبور به توقف تجاوز می کند.
وی تاکید کرد که دفاع از مردم فلسطین یک درخواست ملی و گزینه استراتژیک برای مقاومت است.
نیروهای فلسطینی صبح امروز و دقایقی پس از حمله رژیم صهیونیستی به مواضع جنبش حماس در نوار غزه، شهرک های صهیونیستی را هدف حملات موشکی قرار دادند.
فلسطین الیوم همچنین اعلام کرد که ‘غازی حمد’ از رهبران حماس با اشاره بر ضرورت آشتی گروه های فلسطینی گفت: مانعی برای سفر رهبران ‘فتح’ به نوار غزه به منظور گفت و گو درباره آشتی ملی وجود ندارد.
وی بر ضرورت رفع فوری تحریم ها از نوار غزه به دلیل ایجاد جو سیاسی نامناسب تاکید کرد.
حمد از مسئولان فتح خواست، ادعاهای پوچ در خصوص تلاش حماس برای جدا سازی نوار غزه از کرانه باختری را نپذیرند.

** دو جوان فلسطینی در درگیری با نظامیان رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند
‘محمد شراب’ جوان ۱۸ ساله فلسطینی که در درگیری های دیروز فلسطینیان و نظامیان رژیم صهیونیستی بر اثر تیراندازی ارتش اشغالگر زخمی شده بود، صبح امروز به شهادت رسید .
در جریان درگیریهای دیروز جوانان فلسطینی با نظامیان رژیم صهیونیستی در نوار غزه، تاکنون دو نفر شهید و ۲۲۲ نفر دیگر مجروح شدند. وضعیت برخی از مجروحان این درگیرها، وخیم گزارش شده است .
راهپیمایی دیروز فلسطینیان در نوار غزه در ادامه ‘راهپیمایی بازگشت’ صورت گرفته بود . این راهپیمایی از ۱۰۰ روز پیش به این سو در نوار غزه و در کنار مرزهای سرزمینهای اشغالی برگزار می شود.
راه پیمایی های مسالمت آمیز بازگشت که از ۱۰ فروردین در مرزهای نوار غزه آغاز شده، تاکنون بر اساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین ۱۳۷ شهید و بیش از ۱۴ هزار زخمی داشته است .

** فراخوان برگزاری تظاهرات فلسطینی ها در رام الله در چهارشنبه آینده
به گزارش فلسطین الیوم، ‘جنبش تحریم ها را بردارید ‘، خواستار برگزاری تظاهرات فلسطینی ها در ‘رام الله’ در چهارشنبه آینده شد.
جنبش مذکور با دعوت از مردم فلسطین برای شرکت در راه پیمایی گسترده در شهر رام الله، هدف از این راه پیمایی را درخواست از ‘محمود عباس’ رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین برای لغو فوری تحریم ها از نوار غزه شد.
تشکیلات خودگردان فلسطین از سال ۲۰۱۷ تاکنون تحریمهایی را بر نوار غزه تحمیل کرده است .
بیانیه مذکور تحریم های تشکیلات خودگردان بر نوار غزه را در بخش های مالی، بهداشت، سوخت و اشتغالزایی ذکر کرد و خواستار لغو فوری آن شد.

** پوتین و عباس در مسکو دیدار می کنند
بر اساس گزارش فلسطین الیوم، قرار است ‘ولادیمیر پوتین’ رئیس جمهوری روسیه و محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین امروز در مسکو با یکدیگر دیدار و درباره انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس، گفت وگو کنند.
‘یوری اوشاکوف’ معاون بین المللی رئیس جمهوری روسیه در این ارتباط به خبرنگاران گفت: پوتین و عباس درباره اوضاع خاورمیانه و طرح های دو جانبه و انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس، گفت وگو خواهند کرد.
خاورم** ۱۴۵۳**۱۶۵۱

انتهای پیام /*


علمی آموزشی


حماس


پاسخ


رژیم صهیونیستی

نظرات بسته شده است.