از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 52633

166 بازدید

به گزارش پایگاه خبری ‘فلسطین الیوم’، ‘اشرف القدره’ سخنگوی وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد، ‘محمد جمال علیان ابوحلیمه’ جوان ۲۲ ساله ای است که از ناحیه سینه در شرق غزه هدف گلوله صهیونیست ها قرار گرفت و به شهادت رسید.‘هیات عالی راهپیمایی بزرگ بازگشت و شکستن محاصره’، پانزدهمین تظاهرات مسالمت آمیز را به […]

به گزارش پایگاه خبری ‘فلسطین الیوم’، ‘اشرف القدره’ سخنگوی وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد، ‘محمد جمال علیان ابوحلیمه’ جوان ۲۲ ساله ای است که از ناحیه سینه در شرق غزه هدف گلوله صهیونیست ها قرار گرفت و به شهادت رسید.
‘هیات عالی راهپیمایی بزرگ بازگشت و شکستن محاصره’، پانزدهمین تظاهرات مسالمت آمیز را به نام ‘اتحاد تا شکست معامله قرن و شکستن محاصره غزه’ نام گذاری کرده است.
این هیات در بیانیه ای اعلام کرد: ملت فلسطین تلاش آمریکا و اسرائیل و برخی کشورهایی که درصدد عادی سازی روابط با تل آویو هستند را نمی پذیرد و تاکید می کند قدس همچنان با تمامی مقدسات اسلامی و مسیحی اش، پایتخت ابدی فلسطین است.
شمار شهدای فلسطینی «راهپیمایی بزرگ بازگشت» به دست نیروهای صهیونیستی که از ۳۰ مارس (۱۰ فروردین) تا کنون به ۱۳۶تن رسیده است، افزون بر آن که بیش از ۱۵ هزار نفر نیز در این تظاهرات مسالمت آمیز زخمی شدند.
مردم غزه در چارچوب راهپیمایی هایی که از ۳۰ مارس (۱۰فروردین) شروع شده است، هر جمعه با تجمع در منطقه حائل میان غزه و سرزمین های اشغالی بر حق قانونی فلسطینیان برای بازگشت، پایان محاصره غزه و توقف جنایات رژیم صهیونیستی تاکید می کنند.
شبس**۹۳۶۳*۱۶۱۳*

انتهای پیام /*


سیاسی


راهپیمایی بزرگ بازگشت


رژیم صهیونیستی


فلسطین

نظرات بسته شده است.