از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 52176

154 بازدید

به گزارش خطرنگار، پیکر مطهر این شهید که به تازگی در سوریه به شهادت رسیده بود بعد از وداع مردم شهید پرور قم در مسجد امام حسن عسکری(ع) به سمت حرم کریمه اهل بیت(ع) تشییع شد.دراین مراسم باشکوه فرماندهان، بسیجیان و طلاب حوزه های علمیه و قشرهای مختلف مردم در کنار خانواده این شهید حضور […]

به گزارش خطرنگار، پیکر مطهر این شهید که به تازگی در سوریه به شهادت رسیده بود بعد از وداع مردم شهید پرور قم در مسجد امام حسن عسکری(ع) به سمت حرم کریمه اهل بیت(ع) تشییع شد.
دراین مراسم باشکوه فرماندهان، بسیجیان و طلاب حوزه های علمیه و قشرهای مختلف مردم در کنار خانواده این شهید حضور داشتند.
مداحان اهل بیت(ع) در طول مسیر به مرثیه سرایی و نوحه خوانی و بیان رشادت های شهدا در جنگ با تکفیری ها در سوریه پرداخته و مردم نیز همنوا با آنان به سینه زده و به عزاداری پرداختند.
زائران کریمه اهل بیت(ع) و مجاوران که تصاویری از رشادت های شهدا در جنگ با تکفیری ها را در دست داشتند، پیکر مطهر این شهید را گلباران کردند.
مشایعت کنندگان با مشت های گره کرده شعارهایی از جمله مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند.
پیکر مطهر این شهید بعد از طواف بر گرداگرد ضریح مطهر کریمه اهل بیت(ع) و اقامه نماز توسط آیت الله سید محمد سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه(س) برای خاکسپاری در کنار همرزمانش به قطعه شهدای آرامستان بهشت معصومه قم منتقل شد.
شرکت کنندگان در این مراسم معنوی ضمن انزجار از اقدام های تروریستی در جهان اسلام با آرمان های شهدا در دفاع از حریم ولایت و امامت تجدید بیعت کردند.
۸۱۳۸/ ۱۱۷۵

انتهای پیام /*


اجتماعی


تشییع شهید


مدافع حرم


قم

نظرات بسته شده است.