از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 51738

102 بازدید

به گزارش خطرنگار، زهرا سعیدی مبارکه درباره نشست امروز (دوشنبه) کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در این نشست نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه، کرباسیان وزیر اقتصاد و مسئولان دیوان محاسبات و سازمان های نظارتی گزارشی از وضعیت ارزی کشور ارائه کردند.سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این جلسه سناریوهای مختلف […]

به گزارش خطرنگار، زهرا سعیدی مبارکه درباره نشست امروز (دوشنبه) کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در این نشست نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه، کرباسیان وزیر اقتصاد و مسئولان دیوان محاسبات و سازمان های نظارتی گزارشی از وضعیت ارزی کشور ارائه کردند.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این جلسه سناریوهای مختلف دولت از بابت درآمدهای آتی و نحوه تنظیم مصارف و منبع بودجه ای از سوی سخنگوی دولت تشریح شد.
نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در خصوص ایجاد بازار ثانویه ارز و نحوه نظارت بر قیمت ها، و مسائل کارشناسی در حوزه ارز، بررسی های کارشناسی انجام شد.
سعیدی مبارکه بیان کرد: نمایندگان عضو کمیسیون اقتصادی تاکید کردند طی برنامه زمانبندی، دولت این موضوع را مشخص کند که عملیاتی شدن بازار ثانویه ارز در چه زمان و با چه ساز و کار نظارتی انجام خواهد شد.
به گزارش خانه ملت، سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس یادآور شد: کشور در شرایط جنگ اقتصادی قرار دارد و دشمنان در حال کارشکنی علیه جمهوری اسلامی ایران هستند اما دولت و مجلس تلاش می کنند تا با ارزیابی تمامی جوانب شرایط را برای اعمال مدیریت صحیح در اقتصاد فراهم کند.
سیام*۳۰۶۱*

انتهای پیام /*


سیاسی


مجلس


کرباسیان


نوبخت

نظرات بسته شده است.