از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 48620

185 بازدید

به گزارش خطرنگار، تیم ملی ایران امروز (شنبه) در هشتمین مسابقه خود در لیگ ملت های والیبال به مصاف برزیل رفت و با نتیجه سه بر دو مقابل این تیم شکست خورد.در این مسابقه کاظمی ۱۱ امتیاز با اسپک، چهار امتیاز با دفاع روی تور و در مجموع ۱۵ امتیاز گرفت.در سوی دیگر میدان، «داگلاس […]

به گزارش خطرنگار، تیم ملی ایران امروز (شنبه) در هشتمین مسابقه خود در لیگ ملت های والیبال به مصاف برزیل رفت و با نتیجه سه بر دو مقابل این تیم شکست خورد.
در این مسابقه کاظمی ۱۱ امتیاز با اسپک، چهار امتیاز با دفاع روی تور و در مجموع ۱۵ امتیاز گرفت.
در سوی دیگر میدان، «داگلاس سوزا» دریافت کننده و «والاس ده سوزا» پشت خط زن برزیل به ترتیب ۲۲ و ۱۸ امتیاز گرفتند و امتیازآورترین بازیکنان میدان بودند.
ایران در این مسابقه ۱۳ امتیاز با دفاع روی تور گرفت که آمار بسیار خوبی محسوب می شود. کاظمی و مسعود غلامی هرکدام با چهار امتیاز، موفق ترین بازیکنان در این بخش بودند.
تیم ملی ایران در بازی با برزیل ۵۲ امتیاز با اسپک، ۱۳ امتیاز با دفاع روی تور، چهار امتیاز با سرویس، ۳۰ امتیاز با اشتباهات بازیکنان حریف و در مجموع ۹۹ امتیاز کسب کرد.
برزیلی ها هم ۶۲ امتیاز با اسپک، شش امتیاز با دفاع روی تور، هشت امتیاز با سرویس، ۳۴ امتیاز با اشتباهات ملی پوشان ایران و در کل ۱۰۹ امتیاز به دست آورد.
ورزشی ** ۲۰۲۴**۱۳۶۸

انتهای پیام /*


ورزش


والیبال


لیگ ملت های والیبال


صابر کاظمی

نظرات بسته شده است.