از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 48423

147 بازدید

به گزارش خطرنگار، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های امروز نماز جمعه بجنورد مرکز استان خراسان شمالی اظهار داشت: دشمن با فشار روانی، اقتصادی و عملیاتی سعی بر برآورده کردن نقشه های شوم خود است.وی افزود: دشمن امروز با تبلیغات خود سعی می کند مردم را در خصوص مسئله فلسطین بی احساس کند، […]

به گزارش خطرنگار، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های امروز نماز جمعه بجنورد مرکز استان خراسان شمالی اظهار داشت: دشمن با فشار روانی، اقتصادی و عملیاتی سعی بر برآورده کردن نقشه های شوم خود است.
وی افزود: دشمن امروز با تبلیغات خود سعی می کند مردم را در خصوص مسئله فلسطین بی احساس کند، اما مردم با حضور خود نشان دادند که در مقابل این فشار روانی ایستاده اند و اعلام کردند که نسبت به مظلومان جهان بی تفاوت نیستند.
وی با اشاره به اینکه مردم فشار اقتصادی را نیز سال های سال تجربه کرده اند ، گفت: تحریم ها چیز جدیدی برای این ملت نیست، دشمنان نمی خواهند نظام ما مقاوم سازی کند، آنان نمی خواهند اقتصاد ما پویا باشد.
امام جمعه بجنورد اظهار کرد: باید با تولید خانگی و هر کاری که ما را از نظر اقتصادی بی نیاز می کند توطئه دشمن را خنثی کنیم.
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: مردم ما همیشه در مقابل توطئه های دشمنان ایستاده اند، اما باید مسائل اقتصادی کشور خوب مدیریت شود.
وی با بیان اینکه دشمنان از نظر روانی می خواهند مردم را به نظام و انقلاب بدبین کنند گفت: با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس همه در مقابل فشار روانی دشمن ایستادیم و آنان را ناامید و ناراحت کردیم.
وی در خصوص فشار عملیاتی دشمن علیه مردم نیز گفت: البته بعضا برخی از مردم در کشور نارضایتی هایی دارند که مدیران و مسئولان باید در این خصوص راهکار هایی ارائه و به مردم پاسخ دهند، تا دشمنان از این روزنه ها سوء استفاده نکنند.
امام جمعه بجنورد در بخشی از سخنانش از گسترش فروشگاه ها بزرگ و زنجیره ای در استان خراسان شمالی انتقاد کرد و گفت: این فروشگاه ها بازار مغازه داران و خرده فروشان را کساد کرده است.
یعقوبی از مدیران خواست تا جلوی این گسترش ها گرفته شود و افزود: سود این فروشگاه ها نیز وارد بازار نخواهد شد و از استان خارج می شود.
۳۰۰۷/ ۶۰۴۲

انتهای پیام /*


سیاسی


قدس ۹۷


نماز جمعه


خراسان شمالی

نظرات بسته شده است.