از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 47386

83 بازدید

به گزارش خبرنگار خطرنگار، مسعود الماسی شامگاه شنبه در شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: از آنجا که این نظام خواست و مطالبه مردم بود مشروعیت در آن موج می زند.وی با بیان اینکه جامعه کنونی بشدت نیازمند ایجاد امید و نشاط است، افزود: ایجاد امید و نشاط در جامعه به همراهی، همدلی، همکاری و […]

به گزارش خبرنگار خطرنگار، مسعود الماسی شامگاه شنبه در شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: از آنجا که این نظام خواست و مطالبه مردم بود مشروعیت در آن موج می زند.
وی با بیان اینکه جامعه کنونی بشدت نیازمند ایجاد امید و نشاط است، افزود: ایجاد امید و نشاط در جامعه به همراهی، همدلی، همکاری و برنامه داشتن مسئولان در حوزه های مختلف نشاط اجتماعی نیاز دارد.
الماسی نقد را لازمه سلامت هر جامعه ای دانست و تاکید کرد: از آنجا که نقد کردن با نق زدن متفاوت است از تمام کسانی که به همراه نقدهای سازنده شان، پیشنهاد و راهکار برای رفع مشکلات ارائه دارند، حمایت می کنیم.
فرماندار کامیاران با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع باید مهمترین وظایف کاری مسئولان شهرستان باشد، یادآور شد: تکریم ارباب رجوع امکان پذیر نیست مگر اینکه مدیر در اداره حضور موثر داشته، دارای اندیشه های روبه جلو باشد و گذشته را کنار بگذارد.
وی با اشاره به تشکیل کمیته برنامه ریزی شهرستان در روزهای آینده اضافه کرد: هر اداره ایی باید در این کمیته چهار کار اولویت بندی خود را معرفی و تا پایان سال برای تحقق آنها تلاش کند.
الماسی با اشاره به اهمیت حفظ محیط زیست برای توسعه گردشگری در شهرستان گفت: توسعه گردشگری با توجه به ظرفیت های بالقوه آن در کامیاران به صورت جدی دنبال خواهد شد.
فرماندار کامیاران با بیان اینکه هیچ پروژه ای نباید بدون مطالعه و کار کارشناسی عملیاتی شود، اظهار داشت: مطالعه پروژه ها قبل از اجرا هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری برای آینده و استفاده درست و بهینه از منابع مالی است.
وی به اهمیت نرم افزاری فکر کردن مدیران در توسعه بخش های مختلف اشاره کرد و افزود: رعایت آیین نامه مالیاتی مالی، از ایجاد شائبه جلوگیری می کند.
الماسی با بیان اینکه برای ایجاد تحول و تکاپو در شهرستان برنامه های مناسبی دارد، تاکید کرد: از جمله برنامه های که باید انجام شود حمایت مدیران اجرایی شهرستان از یک تیم ورزشی و یک گروه هنری است.
کامیاران با ۱۰۲ هزار نفر جمیعت در ۶۵ کیلومتری جنوب سنندج واقع شده است.
۷۳۴۹/۹۱۰۲

انتهای پیام /*


سیاسی


شورای اداری


اتحاد ملت


فرماندار کامیاران

نظرات بسته شده است.