از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 47219

113 بازدید

سعید زارع روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: تحلیل وصیت نامه الهی، سیاسی و عرفانی حضرت امام (ره) ، برگزاری جلسات بصیرتی و معرفتی ، مسابقات فرهنگی و ورزشی و اعزام روحانیان به مساجد اهم برنامه هاست.وی با بیان اینکه برنامه های سالگرد ارتحال امام (ره) و شهدای ۱۵ خرداد با همکاری […]

سعید زارع روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: تحلیل وصیت نامه الهی، سیاسی و عرفانی حضرت امام (ره) ، برگزاری جلسات بصیرتی و معرفتی ، مسابقات فرهنگی و ورزشی و اعزام روحانیان به مساجد اهم برنامه هاست.
وی با بیان اینکه برنامه های سالگرد ارتحال امام (ره) و شهدای ۱۵ خرداد با همکاری تشکل های مردمی ، هیات های مذهبی ، بسیج و دستگاه های اجرایی برگزار می شود، اظهار کرد: تبیین شخصیت امام امت در ابعاد مختلف و معرفی آن به مردم و به خصوص جوانان از اهداف اصلی برنامه هاست.
این مسوول یادآور شد: مراسم سالگرد روزدوشنبه ۱۴ خراد ماه ۱۳۹۷ بعد از نماز مغرب و عشا با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و مسوولان در مسجد روضه محمدیه ( حظیره ) یزد برگزار می شود.
به گفته زارع مشابه این مراسم در ۱۰ شهرستان استان همراه با برنامه های متنوع فرهنگی، برگزاری مسابقات و برپایی نمایشگاه های عکس و کتاب در خصوص بنیانگذار جمهوری اسلامی برگزار می شود.
۱۴ خرداد سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در سال ۱۳۶۸ و ۱۵خرداد هم سالروز قیام مردم ایران علیه نظام ستم شاهی در سال ۱۳۴۲ است .
۷۵۳۶/ ۲۰۴۷/

انتهای پیام /*


سیاسی


ارتحال امام(ره)


مراسم بزرگداشت


استان یزد

نظرات بسته شده است.