از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 46718

145 بازدید

به گزارش بامداد پنجشنبه خطرنگار، کانال ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی از گفت و گوی تلفنی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم با مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا درباره توافق سه جانبه برای واگذاری کنترل جنوب سوریه به دولت این کشور خبر داد.روز گذشته یک مقام آگاه سوریه گفت که آمریکا، روسیه و اردن در گفت […]

به گزارش بامداد پنجشنبه خطرنگار، کانال ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی از گفت و گوی تلفنی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم با مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا درباره توافق سه جانبه برای واگذاری کنترل جنوب سوریه به دولت این کشور خبر داد.
روز گذشته یک مقام آگاه سوریه گفت که آمریکا، روسیه و اردن در گفت وگوهای سه جانبه خود در مورد تحویل کنترل و اداره مرزهای جنوب سوریه به دمشق به توافق رسیدند.
این مقام آگاه سوریه در گفت وگو با رسمی سوریه (سانا) افزود: مذاکرات سه جانبه این سه کشور در مورد منطقه کاهش تنش در جنوب سوریه از جمله منطقه التنف که ظرف چند هفته گذشته جریان داشت، پایان یافته است.
به گفته این مقام سوری، تمامی مناطق مرزی جنوب تحویل دولت سوریه خواهد شد، اما در ارتباط با بلندیهای جولان بر اساس توافق به عمل آمده میان اردن، روسیه و آمریکا نیروهای ناظر سازمان ملل در آن مستقر خواهند شد.
همچنین آویگدور لیبرمن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ساعتی پیش برای گفت و گو با سرگئی شویکو وزیر دفاع روسیه پیرامون مسائل سوریه و نفوذ منطقه ای ایران عازم مسکو شد.
شبد**۹۴۱۶**۱۳۷۹

انتهای پیام /*


سیاسی


بنیامین نتانیاهو


مایک پمپئو


سوریه

نظرات بسته شده است.