از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 43881

141 بازدید

رضا برهانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، افزود: براین اساس جاری شدن روان آب در مناطق مختلف استان قابل پیش بینی است و به لحاظ دمایی در این مدت ادامه روند کاهش نسبی دما را در استان شاهد خواهیم بود.وی بیان کرد: بیشینه و کمینه دمای مرکز استان تا ظهر روز […]

رضا برهانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، افزود: براین اساس جاری شدن روان آب در مناطق مختلف استان قابل پیش بینی است و به لحاظ دمایی در این مدت ادامه روند کاهش نسبی دما را در استان شاهد خواهیم بود.
وی بیان کرد: بیشینه و کمینه دمای مرکز استان تا ظهر روز پنجشنبه به ۲۷ و ۱۱ درجه سانتیگراد خواهد رسید و در این مدت هوای نیمه ابری گاهی با وزش باد شدید، افزایش ابر و رگبار و رعد و برق در بیرجند دور از انتظار نیست.
رئیس گروه پیش بینی و پیش یابی اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته سربیشه با دمای ۹ و طبس و نهبندان با ۳۳ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرم ترین نقاط استان بوده اند.
وی از مردم خواست هشدارها و اخطاریه های هواشناسی را جدی بگیرند و در زمان ناپایداری جوی از تردد و اسکان در نقاط پرخطر به ویژه بستر رودخانه ها خودداری کنند.
بارش رگباری باران همراه با وزش باد شدید ۲ روز گذشته منجر به جاری شدن سیلاب در چند شهرستان استان خراسان جنوبی شد و خسارات جانی و مالی بر جا گذاشت.
۳۲۱۵*۳۰۲۸

انتهای پیام /*


اجتماعی


هواشناسی


ناپایداری


بارش رگباری

نظرات بسته شده است.