از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 43163

120 بازدید

به گزارش خطرنگار، تارنمای رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا روز یکشنبه در گزارشی نوشت: دیدار رفت دو تیم در ابوظبی با برتری سه بر دو الجزیره پایان یافت. در این دیدار «علی علیپور» مهاجم تیم پرسپولیس ل برتری تیمش را به ثمر رساند، اما گل های «علی مبخوت» و «رومارینیو» نتیجه بازی را به سود الجزیره […]

به گزارش خطرنگار، تارنمای رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا روز یکشنبه در گزارشی نوشت: دیدار رفت دو تیم در ابوظبی با برتری سه بر دو الجزیره پایان یافت. در این دیدار «علی علیپور» مهاجم تیم پرسپولیس ل برتری تیمش را به ثمر رساند، اما گل های «علی مبخوت» و «رومارینیو» نتیجه بازی را به سود الجزیره برگرداند؛ در ادامه گادوین منشا از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشاند، اما گل دقیقه ۹۶ «خلیفه الحمادی» برای این تیم بدین معنا بود که آن ها برای بازی برگشت باید از اندوخته تک گل خود دفاع کنند.
پرسپولیس که براساس آمار تاکنون در ورزشگاه آزادی ۲ بار مقابل حریفان اماراتی به برتری رسیده است (شکست الوحده با نتیجه چهار بر ۲ در مرحله گروهی سال ۲۰۱۷- شکست الوصل با نتیجه ۲ بر صفر)؛ در دیدار برگشت جلال حسینی کاپیتان خود را پس از طی کردن دوران محرومیت در اختیار خواهد داشت و با تکیه بر آمار فوق العاده در بازی های خانگی قصد دارد بار دیگر به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.
این در حالی است که الجزیره میهمان که در این دوره از رقابت ها متحمل تنها یک شکست شده، از سه بار سفر به ایران و قرار گرفتن در برابر حریفان ایرانی، دو تساوی و یک شکست را در کارنامه خود ثبت کرده است.
تیم الجزیره در صورتی که بتواند در ورزشگاه آزادی از شکست بگریزد، برای نخستین بار به مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا راه خواهد یافت.
تیم فوتبال پرسپولیس فردا (دوشبنه) از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران پذیرای الجزیره امارات است.
ورزشی**۳۹۹۱**۱۵۸۴

انتهای پیام /*


ورزش


پرسپولیس


الجزیره


لیگ قهرمانان آسیا

نظرات بسته شده است.