از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 43016

11422 بازدید

به گزارش بامداد یکشنبه خطرنگار، به نقل از فلسطینی «معا»، منابع پزشکی فلسطین گفتند که «جمال عفانه» (۱۵ ساله) روز جمعه در اردوگاه شرق شهر رفح در جنوب غزه از ناحیه سر هدف اصابت گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی قرار گرفت.صدها تن از مردم فلسطین برای هفتمین جمعه پیاپی در راهپیمایی بزرگ بازگشت در مرز غزه […]

به گزارش بامداد یکشنبه خطرنگار، به نقل از فلسطینی «معا»، منابع پزشکی فلسطین گفتند که «جمال عفانه» (۱۵ ساله) روز جمعه در اردوگاه شرق شهر رفح در جنوب غزه از ناحیه سر هدف اصابت گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی قرار گرفت.
صدها تن از مردم فلسطین برای هفتمین جمعه پیاپی در راهپیمایی بزرگ بازگشت در مرز غزه و سرزمین های اشغالی تظاهرات اعتراضی برگزار کردند.
از آغاز راهپیمایی بزرگ بازگشت (۱۰ فروردین) در نوار مرزی باریکه غزه با اراضی اشغالی ۱۹۴۸ تاکنون، ۵۵ فلسطینی به شهادت رسیده و ۹ هزار ۵۲۰ تن دیگر نیر زخمی شده اند.
مردم فلسطین در غزه از روز ۳۰ مارس (جمعه ۱۰ فروردین) مصادف با سالگرد ‘روز زمین’ راهپیمایی موسوم به راهپیمایی بزرگ بازگشت در منطقه مرزی بین غزه و سرزمینهای اشغالی برگزار کردند.
فلسطینیان از سال ۱۹۷۶ تاکنون روز ۳۰ مارس را به عنوان روز زمین فلسطینی نامگذاری کرده و آن را گرامی می دارند.
رژیم صهیونیستی در ماه مارس سال ۱۹۷۶ هزاران هکتار از سرزمین های فلسطینیان را تصاحب کرد و این اقدام باعث خشم گسترده شهروندان در سراسر خاک فلسطین شد.
شبد**۱۴۸۰**۱۳۷۹

انتهای پیام /*


سیاسی


غزه


شهادت نوجوان فلسطینی


راهپیمایی بازگشت

نظرات بسته شده است.