از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 40861

96 بازدید

سید محمدتقی علوی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، اظهار داشت: این دوره از رقابت ها ۱۲ تا ۱۵ اردیبهشت امسال در شهر سنندج مرکز استان کردستان با حضور تیم های کبدی بانوان سراسر کشور آغاز می شود.وی افزود: در تیم کبدی بانوان کهگیلویه وبویراحمد اعزامی به این رقابت ها «مریم […]

سید محمدتقی علوی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، اظهار داشت: این دوره از رقابت ها ۱۲ تا ۱۵ اردیبهشت امسال در شهر سنندج مرکز استان کردستان با حضور تیم های کبدی بانوان سراسر کشور آغاز می شود.
وی افزود: در تیم کبدی بانوان کهگیلویه وبویراحمد اعزامی به این رقابت ها «مریم جوکار» ،«الناز افشار» ، «زهرا آریو برزن»، «شکیلا عسکری»، «سارا نظری»، «فائزه امدائی»، «کلثوم بهادران»، «شیرین مظفری» و «سارا عباسی» حضور دارند.
علوی تصریح کرد: مریم جوکار بعنوان مربی، مهناز ماندگانی نایب رئیس هیات بعنوان سرمربی و عظیمه کرم دوست بعنوان سرپرست تیم را همراهی می کنند.
کبدی یا «زو» یک بازی است که در ایران، هند و پاکستان رواج دارد و در آن مهاجمان ۲ تیم با انجام حرکات حمله و دفاع و جابه جایی سعی دارند با لمس یا گرفتن یار تیم مقابل به بالاترین امتیاز دست یابند.
تعویض در این بازی محدودیت ندارد و هر تیم نیز شامل ۱۲ بازیکن شامل هفت نفر اصلی و پنج نفر ذخیره است.
کبدی بر ۲ نوع سالنی و ساحلی است و وقت آن نیز ۲ وقت ۲۰ دقیقه ای خواهد بود.
کهگیلویه و بویراحمد حدود ۵۰ هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته های مختلف دارد.
۹۸۶۸/۱۶۶۲

انتهای پیام /*


ورزش


بانوان


تیم کبدی


کهگیلویه و بویراحمد

نظرات بسته شده است.