از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 40574

172 بازدید

حسین رحمانیان روز دوشنبه در گفت و گو با خطرنگار، افزود: آثار این جشنواره از ۳۷ کشور جهان به مدت ۴ روز در البرز نمایش داده می شود. وی ادامه داد: این جشنواره با هدف استفاده از هنر تصویری مفاهیم علمی، تربیتی وآموزشی را به دانش آموزان انتقال می دهد. رحمانیان خاطرنشان کرد: ترغیب فرهنگیان […]

حسین رحمانیان روز دوشنبه در گفت و گو با خطرنگار، افزود: آثار این جشنواره از ۳۷ کشور جهان به مدت ۴ روز در البرز نمایش داده می شود.
وی ادامه داد: این جشنواره با هدف استفاده از هنر تصویری مفاهیم علمی، تربیتی وآموزشی را به دانش آموزان انتقال می دهد.
رحمانیان خاطرنشان کرد: ترغیب فرهنگیان و دانش آموزان فیلم ساز برای ساخت فیلم‌های تربیتی، علمی، انیمیشن و داستانی از اهداف این جشنواره است.
معاون پژوهشی و برنامه ریزی آموزش و پرورش البرز گفت: در مدت ۴ روز اکران فیلم های جشنواره بین المللی رشد درالبرز، ۳۳ هزار فرهنگی، دانش آموز و خانواده‌های آنان این فیلم را به تماشا خواهند نشست.
وی با اشاره به اینکه زبان هنر زیباترین و اثرگذارترین روش بیان مفاهیم است، ادامه داد: بیش از ۷۵ درصد یادگیری از طریق حس بینایی انجام می‌شود و این مهم نشان دهنده ارزش وجودی استفاده از فیلم در آموزش در برابر حس شنوایی است.
رحمانیان اظهار کرد: فیلم‌های جشنواره بین المللی رشد در کانون های فرهنگی تربیتی و برخی از مدارس نواحی و مناطق هشت گانه آموزش و پرورش استان البرز در سه سانس اکران می شود.
وی بیان داشت: با وجود آسیب‌های اجتماعی فراوان و با ظهور فضای مجازی در دنیای امروز، اهمیت جشنواره فیلم رشد برای دانش آموزان دو چندان احساس می‌شود.
استان البرز ۴۶۰ هزار دانش آموز و ۲۴ هزار معلم دارد.
۲۸۱۹ / ۶۱۵۵

انتهای پیام /*


فرهنگی


جشنواره بین المللی رشد


فیلم


البرز

نظرات بسته شده است.