از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 39909

184 بازدید

علی ‌اصغر روشن‌ بین روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، افزود: پیش از این فرودگاه سبزوار پنج پرواز رفت و برگشت فقط در روزهای شنبه، دوشنبه، چهارشنبه و جمعه به مقصد تهران داشت.وی ادامه داد: با پیگیری نمایندگان مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی و مسئولان شهرستان جهت توسعه ناوگان حمل و […]

علی ‌اصغر روشن‌ بین روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، افزود: پیش از این فرودگاه سبزوار پنج پرواز رفت و برگشت فقط در روزهای شنبه، دوشنبه، چهارشنبه و جمعه به مقصد تهران داشت.
وی ادامه داد: با پیگیری نمایندگان مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی و مسئولان شهرستان جهت توسعه ناوگان حمل و نقل هوایی دو پرواز شرکت هواپیمایی آتا در روزهای یکشنبه و پنجشنبه نیز راه اندازی شد.
مدیر فرودگاه سبزوار گفت: از این پس روزانه یک پرواز رفت و برگشت به مقصد تهران از این فرودگاه انجام می شود. شرکتهای هواپیمایی آسمان و آتا هر کدام ۲دو پرواز و شرکت هواپیمایی ماهان سه پرواز را در هفته بر عهده دارند.
فرودگاه سبزوار تنها فرودگاه فعال در غرب خراسان رضوی با مساحت ۳۲۸ هکتار در فاصله هشت کیلومتری جنوب غربی این شهر ر قرار دارد. این فرودگاه سال ۱۳۸۳ فعالیت رسمی خود را آغاز کرد. سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد و ۷۰۰ کیلومتری تهران واقع است.
۸۱۴۵/۷۴۹۵/۱۸۵۸

انتهای پیام /*


اقتصاد


فرودگاه


افزایش پروازها


سبزوار

نظرات بسته شده است.