از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 37089

740 بازدید

به گزارش خطرنگار، حجت الاسلام سید امان الله حسینی صدر در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: این شعار یک بخش مهم از اقتصاد مقاومتی است و از الزامات تحقق آن نیز برنامه ریزی دقیق و اصولی مسئولان اجرایی کشور و مصرف اجناس داخلی توسط مردم خواهد بود.وی افزود: توجه به تولیدات […]

به گزارش خطرنگار، حجت الاسلام سید امان الله حسینی صدر در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: این شعار یک بخش مهم از اقتصاد مقاومتی است و از الزامات تحقق آن نیز برنامه ریزی دقیق و اصولی مسئولان اجرایی کشور و مصرف اجناس داخلی توسط مردم خواهد بود.
وی افزود: توجه به تولیدات ملی و جلوگیری از ورود کالاهای خارجی سبب پیشرفت و استقلال اقتصادی کشور می شود و باید همواره مورد توجه مردم باشد.
امام جمعه موقت یاسوج بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در یک دهه اخیر تأکید و توصیه زیادی بر مسائل اقتصادی داشته اند.
حجت الاسلام حسینی صدر با اشاره به ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، عنوان کرد: ارتش از اوایل پیروزی انقلاب تاکنون در عرصه های مختلف از جمله دوران هشت سال دفاع مقدس نقش برجسته ای داشته است.
وی ابراز داشت: ارتش در همان اوایل پیروزی انقلاب مورد هجمه عده ای از معاندان داخلی قرار گرفت اما امام خمینی (ره) با دادن هشدارهای لازم علاوه بر خنثی کردن این توطئه اقدام به تجهیز ارتش جمهوری اسلامی ایران کرد.
حجت الاسلام حسینی صدر با تبریک ۲۷ رجب روز مبعث پیامبر گرامی اسلام (ص)، گفت: این روز از اعیاد مهم مسلمانان است و اهمیت ویژه ای دارد.
۷۵۳۵/۶۱۱۰

انتهای پیام /*


سیاسی


کالای ایرانی


نماز جمعه


یاسوج

نظرات بسته شده است.