از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 37086

125 بازدید

به گزارش شبکه خبری المیادین، اسمیت تصریح کرد: مشخص نیست، اقدام نظامی در سوریه، اوضاع مردم این کشور را بهبود بخشد.عضو ارشد کمیته نیروهای مسلح مجلس نمایندگان آمریکا همچنین گفت: ترامپ تاکنون نتوانسته است برای مقابله با اقدامات رژیم سوریه طرحی را ارائه دهد.اسمیت در پایان تصریح کرد: توئیت‌های ترامپ درباره سوریه باعث سرگردانی متحدان […]

به گزارش شبکه خبری المیادین، اسمیت تصریح کرد: مشخص نیست، اقدام نظامی در سوریه، اوضاع مردم این کشور را بهبود بخشد.
عضو ارشد کمیته نیروهای مسلح مجلس نمایندگان آمریکا همچنین گفت: ترامپ تاکنون نتوانسته است برای مقابله با اقدامات رژیم سوریه طرحی را ارائه دهد.
اسمیت در پایان تصریح کرد: توئیت‌های ترامپ درباره سوریه باعث سرگردانی متحدان و دشمنان ما درباره سیاست‌های واشنگتن درباره دمشق شده است.
در پی ادعای حمله شیمیایی شنبه (۱۸ فروردین) به شهر دومای سوریه، آمریکا و متحدان اروپایی اش، دولت سوریه را مسوول این حمله دانستند و دمشق را به حمله هوایی تهدید کردند.
دولت سوریه تاکنون هر گونه دخالت را در این حمله شیمیایی رد کرده و سفیر و معاون نماینده روسیه در سازمان ملل متحد هم ادعای استفاده از سلاح شیمیایی را روش کثیف تروریست ها برای جلب توجه دانست.
«دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا، یک روز پس از این حمله ادعایی اعلام کرد که عاملان حمله به دوما تاوان سنگینی را خواهند پرداخت.
در پی توئیت ترامپ درباره آمادگی واشنگتن برای حمله به سوریه، وزارت امور خارجه روسیه پنجشنبه گذشته با صدور بیانیه ای درباره پیامدهای سیاست ماجراجویانه آمریکا و متحدانش برای امنیت و صلح بین المللی هشدار داد.
تنش های لفظی مقام های واشنگتن و مسکو با افزایش احتمال حمله نظامی آمریکا به سوریه به بهانه استفاده ارتش این کشور از سلاح شیمیایی علیه مردم خود، بالا گرفته است.
شبس**۹۳۶۳**۱۸۵۹

انتهای پیام /*


اقتصاد


مجلس نمایندگان آمریکا


سوریه


اقدام نظامی

نظرات بسته شده است.