از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 36606

106 بازدید

به گزارش خطرنگار، سید سیروس پورموسوی روز چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار مقابل ذوب آهن در اهواز با اشاره به اینکه ذوب آهن از تیم های خوب لیگ ایران است، اظهار کرد: فردا یکی از حساس ‌ترین بازی‌های فصل را پیش رو داریم و امیدوارم هر سه امتیاز بازی را کسب کنیم. وی […]

به گزارش خطرنگار، سید سیروس پورموسوی روز چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار مقابل ذوب آهن در اهواز با اشاره به اینکه ذوب آهن از تیم های خوب لیگ ایران است، اظهار کرد: فردا یکی از حساس ‌ترین بازی‌های فصل را پیش رو داریم و امیدوارم هر سه امتیاز بازی را کسب کنیم.
وی افزود: اگر در بازی فردا نتوانیم پیروز میدان شویم باید برای بهبود جایگاهمان نسبت به فصل گذشته تلاش کنیم ولی باید از فرصت به وجود آمده کنونی نهایت استفاده را ببریم.
پور موسوی گفت: پس از بازی مقابل پارس جم امیدهای ما برای کسب سهمیه کم ‌رنگ شد اما در بازی فردا بازهم امید داریم.
وی ادامه داد: هر چند تیم ذوب آهن تجربه چندین دوره حضور در آسیا را دارد اما امیدوار هستیم در این بازی نتیجه خوبی بگیریم. قلعه‌نویی از پرافتخارترین مربیان ایران است اما با احترام به تیم ذوب‌آهن به دنبال هر سه امتیاز بازی هستیم.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال خوزستان در لیگ ماندنی است گفت: تیم استقلال خوزستان در گذشته با کسب قهرمانی برای مردم خوزستان، شادی آنها را موجب شد لذا امیدوارم این تیم در لیگ برتر بماند.
وی با بیان اینکه بازیکنان این تیم با تمام وجود و با غیرت در دیدارهای پایانی حاضر می‌شوند اظهار کرد: شرایط تیم استقلال خوزستان در پارسال اگر بگویم بدتر بود، اشتباه نگفته‌ام، اما بازیکنان تلاش کردند و در آسیا بهترین نتیجه را گرفتیم.امیدوارم مسئولان کمک کنند تا مشکلات این تیم حل شود.
دیدار تیم های فولاد خوزستان و ذوب آهن در هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر از ساعت ۱۷ روز پنجشنبه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می شود. سرخپوشان خوزستانی بدون بازیکن مصدوم و محروم به مصاف حریف خود می روند.
۹۸۷۹/ ۶۰۳۷

انتهای پیام /*


ورزش


سیروس پور موسوی


لیگ برتر فوتبال


فولاد خوزستان

نظرات بسته شده است.