از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 36437

111 بازدید

سیدحمیدرضا کاظمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، اظهار کرد: کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس منتظر لایحه دولت است تا با توجه به ابلاغ سیاست های کلی انتخابات از سوی مقام معظم رهبری لایحه جامع اصلاح قانون انتخابات به مجلس ارایه شود. نایب رییس کمیسیون شوراها و امورداخلی مجلس شورای […]

سیدحمیدرضا کاظمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، اظهار کرد: کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس منتظر لایحه دولت است تا با توجه به ابلاغ سیاست های کلی انتخابات از سوی مقام معظم رهبری لایحه جامع اصلاح قانون انتخابات به مجلس ارایه شود.
نایب رییس کمیسیون شوراها و امورداخلی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: بنابر این جهت اصلاح قانون انتخابات یا قانون جامع انتخابات تلفیقی از لایحه دولت و طرح های نمایندگان در این زمینه به صحن مجلس می آید.
کاظمی افزود: دولت باید نظر نمایندگان که در این زمینه طرح هایی ارایه داده اند را تامین کند و اکنون نمایندگان منتظر تحقق این امر هستند و به احتمال در ۶ ماهه اول سال ۹۷ بتوان در این رابطه به جمع بندی کاملی رسید.
شهرستان پلدختر در ۱۲۰ کیلومتری جنوب غربی مرکز استان لرستان واقع شده است.
آخرین اخبار و رویدادهای استان لرستان، ایران و جهان علاوه بر سایت خطرنگار، لرستان در کانال تلگرامی @irnalorestan نیز منتشر می شوند.
۷۲۷۲/۶۰۶۰

انتهای پیام /*


سیاسی


لایحه نظام انتخابات


دولت


پلدختر


مجلس شورای اسلامی

نظرات بسته شده است.