از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 35910

112 بازدید

به گزارش خطرنگار، وی در صفحه توییتر خود نوشت: بسیاری از جمله زنان و کودکان در حمله شیمیایی سوریه کشته شدند. منطقه ای که این بی رحمی در آن روی داده، تحت محاصره ارتش سوریه است و دسترسی جهان خارج به این منطقه کاملا غیرممکن است. وی در ادامه ادعا کرد که روسیه و ایران […]

به گزارش خطرنگار، وی در صفحه توییتر خود نوشت: بسیاری از جمله زنان و کودکان در حمله شیمیایی سوریه کشته شدند. منطقه ای که این بی رحمی در آن روی داده، تحت محاصره ارتش سوریه است و دسترسی جهان خارج به این منطقه کاملا غیرممکن است.
وی در ادامه ادعا کرد که روسیه و ایران مسئول حمایت از اسد هستند.منطقه را بی درنگ برای ارسال کمک های پزشکی و انجام تحقیقات باز کنید.
ترامپ در توییت دیگری آورد: اگر پرزیدنت اوباما واکنش به عبور از خط قرمز اعلام شده اش را به اجرا گذاشته بود، مصیبت سوریه مدت ها قبل پایان یافته و اسد به تاریخ پیوسته بود.
درهمین حال، «توماس بوسرت» مشاور ضد تروریسم و امنیت داخلی کاخ سفید گفت که آمریکا حمله موشکی به سوریه در واکنش به گزارش های منتشر شده مبنی بر حمله شیمیایی به دوما را منتفی نمی داند.
وی با اشاره به اینکه هیچ گزینه ای از روی میز برداشته نمی شود، افزود: در این مرحله، حمله را مورد بررسی قرار می دهیم.
این ادعاهای مقامات آمریکایی در حالی مطرح می شود که دولتی سوریه (سانا) اتهام استفاده از سلاح شیمیایی در شهر دوما از سوی نیروهای دولتی این کشور را بی اساس و کذب محض خواند.
این رسانه گزارش داد: تروریست‌های جیش ‌الاسلام با نسبت دادن اتهام به کارگیری سلاح شیمیایی به ارتش سوریه، تلاشی آشکار برای مانع شدن از پیشروی نیروهای دولت سوریه دارند.
گروه تروریستی جیش الاسلام به تازگی با نقض توافق خروج از شهر دوما در استان ریف دمشق، محله های مسکونی پایتخت سوریه را با موشک و خمپاره هدف قرار داد و این موضوع موجب از سرگیری عملیات نیروهای دولتی شد.
روسیه نیز ادعای مطرح شده مبنی بر استفاده از گاز کلر در شهر دوما از سوی ارتش سوریه را رد و اعلام کرد: این ادعاهای بی اساس تنها با هدف توجیه حمله نظامی به این کشور مطرح می شود.
اروپام**۹۱۰۹**۱۵۹۰

انتهای پیام /*


سیاسی


ترامپ


سوریه


حمله شیمیایی

نظرات بسته شده است.