از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 34236

146 بازدید

به گزارش خطرنگار، هفته بیست و نهم رقابت های فوتبال دسته یک کشور پس از یک تعطیلی دو هفته ای از سر گرفته شد و در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز دیدار تیم های برق جدید این شهر و مس رفسنجان با تساوی یک بر یک پایان یافت.ابتدا برقی ها در دقیقه ۱۸ با گل مجید […]

به گزارش خطرنگار، هفته بیست و نهم رقابت های فوتبال دسته یک کشور پس از یک تعطیلی دو هفته ای از سر گرفته شد و در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز دیدار تیم های برق جدید این شهر و مس رفسنجان با تساوی یک بر یک پایان یافت.
ابتدا برقی ها در دقیقه ۱۸ با گل مجید جلالی فر از حریف خود پیش افتادند اما در دقیقه ۴۴ نادر فتح الهی مهاجم تیم مس بازی را به تساوی کشاند و نیمه نخست با نتیجه یک بر یک پایان یافت.
در نیمه دوم بازی بیشتر در میان میدان در جریان بود و هیچ کدام از تیم ها نتوانستند دروازه یکدیگر را تهدید کنند و سرانجام این بازی با نتیجه یک بر یک پایان یافت و برقی ۲ امتیاز حساس خانگی را از دست دادند و در همان رتبه یازدهم جدول باقی ماندند و مس رفسنجان هم در رده دهم ایستاد .
همچنین در این هفته تیم فجر شهید سپاسی شیراز در انزلی میهمان تیم ملوان این شهر بود و با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد و سه امتیاز حساس را از دست داد و به رده سوم جدول سقوط کرد اما همچنان در جمع مدعیان صعود به لیگ برتر است .
با پایان یافتن هفته بیست و نهم این رقابت ها، تیم نفت مسجد سلیمان با ۵۷ امتیاز همچنان صدر جدول را در اختیار دارد ، خونه به خونه بابل با ۵۴ امتیاز دوم است و فجر سپاسی هم با ۵۲ امتیاز رده سوم را در اختیار دارد .
در رقابت های فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ برتر فصل ۹۷ را دریافت خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم به دسته ۲ می روند.
در حالی که چهار هفته به پایان این رقابت ها باقی مانده، سقوط تیم های راه آهن تهران و صبای قم به دسته ۲ قطعی شده است و از بین تیم های ایران جوان بوشهر و ماشین سازی تبریز هم یک تیم دیگر سقوط می کند.
۷۳۶۸/ ۲۰۲۷

انتهای پیام /*


ورزش


فوتبال


دسته یک


برق جدید شیراز

نظرات بسته شده است.