از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 33042

135 بازدید

آیت الله سید احمد خاتمی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خطرنگار، درباره نامگذاری سال ۱۳۹۷ به عنوان «سال حمایت از کالای ایرانی» افزود: نام گذاری سالها از ابتکارات رهبر معظم انقلاب و کلید واژه آن اقتصاد مقاومتی است.، حمایت از کالای ایرانی هم از عناصر اصلی اقتصاد مقاومتی است.وی تاکید کرد: […]

آیت الله سید احمد خاتمی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خطرنگار، درباره نامگذاری سال ۱۳۹۷ به عنوان «سال حمایت از کالای ایرانی» افزود: نام گذاری سالها از ابتکارات رهبر معظم انقلاب و کلید واژه آن اقتصاد مقاومتی است.، حمایت از کالای ایرانی هم از عناصر اصلی اقتصاد مقاومتی است.
وی تاکید کرد: برای تحقق شعار سال هم مسولان باید بر تولید نظارت ویژه داشته باشند و هم مردم مصمم باشند که بر اقتصاد و قدرت اقتصاد کشور با حمایت از کالای ایرانی بیفزایند.
عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: دشمن با فشار اقتصادی به دنبال اهداف خود از جمله آسیب رساندن به نظام اسلامی است بنابراین رهبر معظم انقلاب در نام گذاری های سال های اخیر تمرکز خود را بر مسایل اقتصادی گذاشته اند.
خطیب جمعه تهران گفت: کلید واژه این نامگذاری ها اقتصاد مقاومتی است، اقتصادی که آنچنان مستحکم باشد که تکانه های بیرونی به آن آسیب نرساند.
آیت الله خاتمی با بیان این که از عناصر اصلی اقتصاد مقاومتی حمایت از کالای ایرانی است افزود: حمایت از کالای ایرانی هم اقتصاد ما را پویا می کند و هم از چالش بیکاری خواهد کاست و بازار اشتغال را گرم می کند.
عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: حمایت از کالای ایرانی سفارشی و دستوری نیست بلکه از رهگذر تولید کالای فاخر این تشویق تاثیر گذار است.
وی خطاب به تولید کنندگان گفت: سفارش می کنیم کالای فاخر تولید کنید تا ایرانی کالای ایرانی مصرف کند.
به گزارش خطرنگار، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی نوروزی به‌مناسبت آغاز سال ۱۳۹۷ سال جدید را سال « حمایت از کالای ایرانی» نام‌گذاری کردند.
سیام**۱۰۵۸**۱۸۲۳

انتهای پیام /*


سیاسی


خاتمی


شعارسال


اقتصاد مقاومتی

نظرات بسته شده است.