از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 32933

146 بازدید

به گزارش خطرنگار، از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ غلام عباس بلفکه روز پنجشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: در پیگیری اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مشخص شد، یک قاچاقچی قصد دارد با خودروی وانت مزدا محموله موادمخدر را به استان همجوار قم منتقل کند که رسیدگی به موضوع در دستور کار […]

به گزارش خطرنگار، از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ غلام عباس بلفکه روز پنجشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: در پیگیری اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مشخص شد، یک قاچاقچی قصد دارد با خودروی وانت مزدا محموله موادمخدر را به استان همجوار قم منتقل کند که رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: پس از هماهنگی قضایی، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قم به محورهای مواصلاتی اعزام و با کنترل آمد و شد خودروهای عبوری، خودرو وانت مورد نظر را شناسایی و متوقف کردند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم ادامه داد: در بازرسی از این خودرو ۱۴۷ کیلوگرم تریاک در قالب ۱۵ بسته که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف و راننده نیز دستگیر شد.
بلفکه همچنین با اشاره به کشف محموله ای دیگر از یک دستگاه پراید گفت: ماموران پلیس در عملیاتی دیگر نیز یک قاچاقچی مواد مخدر را شناسایی و در بازرسی از خودرو پراید وی ۶۷ کیلوگرم تریاک کشف کردند.
وی ادامه داد: متهمان برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.
۷۴۰۴/ ۱۱۷۵

انتهای پیام /*


اجتماعی


کشف مواد مخدر


قم


پلیس

نظرات بسته شده است.