از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 31878

136 بازدید

در دهم فروردین ماه ۱۳۵۷ مردم یزد مصادف با چهلم شهدای تبریز علیه رژیم ستم شاهی قیام کردند و ماموران رژیم پهلوی در پاسخ به تظاهرات مردم آنان را به گلوله بست که در این حادثه محمدرضا نامدار، علی‌اصغر شهریار مرادی، حسین پارساییان و محمدمهدی قدک‌ فروشان به شهادت رسیدند. همچنین در ۱۲فروردین ۱۳۵۸ ثمره […]

در دهم فروردین ماه ۱۳۵۷ مردم یزد مصادف با چهلم شهدای تبریز علیه رژیم ستم شاهی قیام کردند و ماموران رژیم پهلوی در پاسخ به تظاهرات مردم آنان را به گلوله بست که در این حادثه محمدرضا نامدار، علی‌اصغر شهریار مرادی، حسین پارساییان و محمدمهدی قدک‌ فروشان به شهادت رسیدند.
همچنین در ۱۲فروردین ۱۳۵۸ ثمره مبارزات ضد سلطنتی و طاغوتی و شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ملت ایران به بار نشست و نظام جمهوری اسلامی در ایران استقرار یافت.
حجت الاسلام محمد فخرالدینی روز شنبه در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت روزهای ۱۰ و ۱۲ فروردین ماه در سال آینده افزود: در این مراسم یکی از مبارزان و پیشگامان انقلاب از یزد سخنرانی می کند.
وی ادامه داد: برگزاری با شکوه این ۲ مناسبت مهم به همت و همراهی مردم ، مسوولان و دستگاه های فرهنگی و تبلیغی استان بستگی دارد که در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش آفرین هستند.
این مسوول تصریح کرد: به همین مناسبت در ۱۰ شهرستان استان برنامه های بصیرتی و فرهنگی با مشارکت مردم، تشکل ها و سخنرانی مسوولان و کارشناسان پیش بینی شده است.
فخرالدینی با اشاره به اینکه امسال چهلمین سالگرد شهدای دهم فروردین است اظهار کرد: دهم فروردین تداعی‌گر عمق بینش و معرفت مردم مومن یزد در حمایت از انقلاب و نظام اسلامی است.
۷۵۳۶/ ۲۰۴۷/

انتهای پیام /*


سیاسی


دهم فروردین


مراسم


یزد

نظرات بسته شده است.