از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 31356

133 بازدید

به گزارش روز پنج شنبه خبرنگار فرهنگی خطرنگار، از روابط عمومی موسسه خانه کتاب، طرح عیدانه کتاب با شعار «کتاب عیدی دهیم» از فردا (۲۵ اسفند ماه) در کتابفروشی های عضو طرح در تهران آغاز به کار می کند و تا ۱۲ فروردین ماه ادامه خواهد داشت. طرح عیدانه کتاب از ۲۲ اسفند ماه در […]

به گزارش روز پنج شنبه خبرنگار فرهنگی خطرنگار، از روابط عمومی موسسه خانه کتاب، طرح عیدانه کتاب با شعار «کتاب عیدی دهیم» از فردا (۲۵ اسفند ماه) در کتابفروشی های عضو طرح در تهران آغاز به کار می کند و تا ۱۲ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.
طرح عیدانه کتاب از ۲۲ اسفند ماه در کتابفروشی های سایر استان ها آغاز به کار کرد و در این مدت کتابفروشان توانستند ۵۵ هزار و ۷۳۴ عنوان کتاب را به فروش برسانند.
با گذشت بیش از یک هفته از آغاز ثبت نام کتابفروشی ها در طرح عیدانه کتاب، ۷۷۸ کتابفروشی از سراسر کشور برای مشارکت در این طرح ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۵۹۴ کتابفروشی در مراکز استان ها و مابقی در شهرستان ها هستند.
تاکنون استان تهران با مشارکت ۱۱۹ کتابفروشی در جایگاه اول بیشترین مشارکت کتابفروشی ها از بین ۳۱ استان کشور را از آن خود کرده است و استان های اصفهان با ۹۱ کتابفروشی و قم با ۸۶ کتابفروشی در جایگاه های بعدی بیشترین مشارکت کتابفروشی ها در سومین عیدانه کتاب را کسب کردند.
علاقمندان می توانند برای اطلاع از اسامی کتابفروشی های عضو طرح عیدانه کتاب به سایت www.ketabnet.ir مراجعه کنند.
فراهنگ ** ۱۳۵۵** ۱۴۱۸

انتهای پیام /*


فرهنگی


کتاب


عیدانه


آغاز

نظرات بسته شده است.