از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 31176

86 بازدید

به گزارش خطرنگار، سردار علیرضا مظاهری چهارشنبه در نشست خبری اظهار کرد: سن ۶۶ درصد از دستگیرشدگان ۲۵ تا ۳۹ سال است و مابقی افراد هم در سنین کمتر از ۲۵ سال یا بیش از ۳۹ سال دارند. وی گفت: ۳۴۲ نفر معادل ۲ درصد از دستگیر شدگان تحصیلات دانشگاهی دارند و ۱۱ درصد هم […]

به گزارش خطرنگار، سردار علیرضا مظاهری چهارشنبه در نشست خبری اظهار کرد: سن ۶۶ درصد از دستگیرشدگان ۲۵ تا ۳۹ سال است و مابقی افراد هم در سنین کمتر از ۲۵ سال یا بیش از ۳۹ سال دارند.
وی گفت: ۳۴۲ نفر معادل ۲ درصد از دستگیر شدگان تحصیلات دانشگاهی دارند و ۱۱ درصد هم بی سواد یا کم سواد هستند.
وی همچنین بدون اشاره به میزان تحصیلات دیگر افراد دستگیر شده اظهار کرد: امسال، ۶۵ هزار و ۵۷۶ فقره پرونده تخلف در استان رسیدگی شده است.

*کشف ۲۰ فقره قتل
فرمانده انتظامی خراسان شمالی در بخش دیگر سخنان خود گفت: امسال ۲۰ فقره قتل در استان کشف شده است که ۱۶ فقره از این قتل ها مربوط به امسال و چهار مورد مربوط به سال های گذشته است.

*افزایش کشف سرقت ها
سردار مظاهری اظهار کرد: امسال میزان کشف سرقت ها در استان ۲ درصد و کشف سرقت های مهم ۴ درصد در مقایسه با مدت مشابه پارسال افزایش داشته است.
وی تصریح کرد: امسال پنج هزار و ۵۵۸ فقره پرونده سرقت در استان رسیدگی و ۲ هزار و ۳۶۴ نفر سارق دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شده است.
وی گفت: با تلاش های انجام شده در قرارگاه مبارزه با سرقت استان، ۱۵ طرح مبارزه با سرقت اجرا و در این مدت ۴۳ باند سارقان اعم از سارقان احشام، عنف، کیف قاپی و سارقان خودرو متلاشی شده است.
وی خاطرنشان کرد: در این مدت سه هزار و ۹۲۶ فقره سرقت کشف شده است.
سردار مظاهری گفت: امسال یکهزار و ۷۹ مورد پرونده جعل و کلاهبرداری رسیده شده که ۹۳۲ مورد از این پرونده ها منجر به کشف شده و در این زمینه ۷۴۰ نفر دستگیر شده اند.

* ۱۹ طرح مبارزه با قاچاق
فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: امسال ۱۹ طرح مبارزه با قاچاق کالاهای گمرکی، دخانی و ممنوع در استان اجرا شده است که در این زمینه ۴۷۶ نفر متهم دستگیر شده اند و ارزش ریالی این تخلف ها بیش از ۶۴ میلیارد و ۹۴۲ میلیون ریال برآورد شده است.
وی افزود: امسال ۴۴ نفر در زمینه جرائم اقتصادی از جمله زمین خواری، احتکار و اختلاس دستگیر و به مراجع قضایی تحویل شده است.
وی درباره اقدامات انجام شده توسط پلیس امنیت اخلاقی در استان گفت: امسال ۶۴ هزار و ۲۷۴ مورد تذکر لسانی به علت موارد اخلاقی داده شده است.
سردار مظاهری اظهار کرد: در این مدت یکهزار و ۷۲۰ مورد تعهد کتبی از افراد گرفته شده و ۱۶ نفر هم به مراجع قضایی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی خراسان شمالی تاکید کرد: این طرح با قوت بیشتری اجرایی می شود و ادامه دارد.
۷۱۸۵/ ۶۰۴۲

انتهای پیام /*


اجتماعی


دستگیری متخلفان


خراسان شمالی


سال ۹۶

نظرات بسته شده است.