از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 30283

178 بازدید

مدیر کل آموزش و پرورش استان مازندران روز شنبه در مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم رشد در ساری گفت : این آثار که برگزیده جشنواره می باشند تا ۲۳ اسفند در سطح استان نمایش داده می شود .سید علی قاسمی بیان کرد : از این تعداد ۹ فیلم در بخش خانواده و باقی در سطح کودکان […]

مدیر کل آموزش و پرورش استان مازندران روز شنبه در مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم رشد در ساری گفت : این آثار که برگزیده جشنواره می باشند تا ۲۳ اسفند در سطح استان نمایش داده می شود .
سید علی قاسمی بیان کرد : از این تعداد ۹ فیلم در بخش خانواده و باقی در سطح کودکان است که در مدارس و کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان به صورت رایگان اکران می شود.
وی افزود : هدف از جشنواره فیلم رشد انسجام‌ بخشی به سیستم آموزش و پرورش از طریق رسانه و آموزش تصویری است.
در جشنواره فیلم رشد سال قبل ۷۳ فیلم داخلی و خارجی در ۲۶ شهرستان و منطقه استان مازندران اکران شد.
جشنوارۀ بین المللی فیلم های علمی، آموزشی و تربیتی رشد نام رویداد سینمایی است که هر سال از سوی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی وزارت آموزش و پرورش و دفتر تامین رسانه‌های آموزشی این وزارتخانه برگزار می‌شود.
این جشنواره با ۴۷ سال برگزاری، قدیمی‌ترین جشنواره فیلم در ایران است که با محور علمی آموزشی همه ساله در تهران و سایر استان های کشور برگزار می شود.
از دورۀ سی و یکم در سال ۱۳۸۰ ، جشنواره های استانی فیلم رشد به صورت ادواری و غیر همزمان در استانهای مختلف کشور برگزار گردیده است و در مازندران از دورۀ سی و ششم این جشنوارۀ فعال شده است .
۷۳۳۵/۱۸۹۹

انتهای پیام /*


فرهنگی


جشنواره فیلم


فیلم رشد


مازندران

نظرات بسته شده است.