از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 29854

156 بازدید

به گزارش روز جمعه پایگاه خبری ‘آپسنی ‘گئورگی مارگولاشویلی در سفر به بروکسل، در نشست خبری مشترک با رئیس شورای اروپا ، افزود: این دستاوردها گرجستان را بیشتر به اروپا نزدیک کرده است .وی افزود: همکاری های تنگاتنگ میان گرجستان و اروپا برقرار شده و امیدورام این همکاری در آینده بیشتر گسترش یابد .رئیس جمهوری […]

به گزارش روز جمعه پایگاه خبری ‘آپسنی ‘گئورگی مارگولاشویلی در سفر به بروکسل، در نشست خبری مشترک با رئیس شورای اروپا ، افزود: این دستاوردها گرجستان را بیشتر به اروپا نزدیک کرده است .
وی افزود: همکاری های تنگاتنگ میان گرجستان و اروپا برقرار شده و امیدورام این همکاری در آینده بیشتر گسترش یابد .
رئیس جمهوری گرجستان تاکید کرد که همکاری با اروپا باید در قالب استاندارد اروپایی گسترش یابد و دولت گرجستان در این رابطه با رژیم بدون ویزا با اتحادیه اروپا، موضع مسئولانه اتخاذ کرده و آماده همکاری موثر است .
رئیس شورای اروپا،نیز در این نشست خبری از تلاش های دولت گرجستان برای متقاعد ساختن اتحادیه اروپا مبنی بر اینکه آنها سعی دارند در رابطه با رژیم بدون ویزا بصورت درست اقدام کنند ، تقدیر کرد .
دونالد توسک، روابط اتحادیه اروپا و گرجستان را مستحکم و ثمر بخش عنوان کرد و بکار گیری رژیم بدون ویزا و رشد روابط تجاری دو جانبه را نشانگر آن خواند .
وی افزود: اتحادیه اروپا همچنان از تمامیت ارضی و حق حاکمیت گرجستان و نیز از حل مسالمت آمیز مناقشات قومی در این کشور حمایت می کند .
رئیس جمهوری گرجستان، در سفر به بروکسل همچنین با ویولتا بولتسل کمیسر امور حمل و نقل اتحادیه اروپا دیدار و برخی طرح های حمل و نقل اجرا شده در منطقه از جمله خط آهن باکو – تفلیس –قارص را بررسی کرد .
دراین دیدار بر اهمیت همکاری گرجستان و اتحادیه اروپا در حوزه حمل و نقل ترانزیتی ، تکمیل زیر ساخت های حمل و نقل گرجستان تاکید شد.
آساق **۳۳۷*۱۵۷۹

انتهای پیام /*


سیاسی


گرجستان


اتحادیه اروپا

نظرات بسته شده است.