از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 28164

112 بازدید

به گزارش خبرنگار اجتماعی خطرنگار، پوران درخشنده روز چهارشنبه در آیین سومین جشنواره تقدیر از آثار سینمایی در حوزه پیشگیری از جرم افزود: سینما وسیله ای است تا دردهای جامعه به تصویر بکشد و رفع این دردها و مشکلات نیز با مسئولان است.وی درباره شرایط فرد زندانی اظهار کرد هنگامی فردی زندانی می شود خانواده […]

به گزارش خبرنگار اجتماعی خطرنگار، پوران درخشنده روز چهارشنبه در آیین سومین جشنواره تقدیر از آثار سینمایی در حوزه پیشگیری از جرم افزود: سینما وسیله ای است تا دردهای جامعه به تصویر بکشد و رفع این دردها و مشکلات نیز با مسئولان است.
وی درباره شرایط فرد زندانی اظهار کرد هنگامی فردی زندانی می شود خانواده وی ‌هم همراهش زندانی می شوند و همین فرد وقتی آزاد می شود جامعه و حتی خانواده او ، وی را به راحتی نمی پذیرند.
این کارگردان سینما با بیام اینکه خشونت به میزان زیادی در کشور شیوع پیدا کرده است ، افزود: فقط آسیب های اجتماعی، منشاء مشکلات جامعه نیست بلکه افزایش خشونت هم جرم آفرین است و باید علت های این خشونت در جامعه ریشه یابی شود.
درخشنده تصریح کرد: طلاق یکی دیگر از آسیب های اجتماعی جامعه ماست که باید برای تضمین سلامت روحی و روانی جامعه، ریشه های وقوع آن شناسایی و برطرف شود.
داور این جشنواره گفت: بارها درباره معضلات اجتماعی فیلم سینمایی تولید شده است و گاهی دیده می شود که حتی مسئولان این فیلم را نمی بینند و گویی برای آنها اهمیتی ندارد.
درخشنده افزود: ما فیلمسازان شریف و خلاقی داریم که باید حمایت شوند و به راحتی معضل جامعه را به تصویر بکشند.
وی تاکید کرد: همه ما اعضای یک خانواده ایم و باید برای حل مشکلات و آسیب های اجتماعی کشورمان دلسوزانه وارد عمل شویم.
درخشنده افزود : بیکاری جوانان مسئله دیگری است که اگر برای رفع آن فکری نشود به آسیب مهم اجتماعی تبدیل می شود.
وی تاکید کرد: همه دست به دست هم بدهیم به جای قطع کردن دست دزد ؛ دزدی را قطع کنیم.
به گزارش خطرنگار، این جشنواره به منظور حمایت و تشویق هنرمندان عرصه سینما در ساخت و تولید فیلم های اجتماعی با مضامین پیشگیری از جرم و آسیب های اجتماعی و همچنین ترویج سبک زندگی اسلامی – ایرانی برگزار می شود.
امروز قرار است از ۵ فیلم سینمایی و ۸ نفر از هنرمندان تقدیر شود.
پوران درخشنده، وحید موساییان، جواد طوسی، سید احمد میرعلایی و احمد جولایی شورای داورانی هستند که پس از تماشای تمامی فیلم های راه یافته به سی و ششمین جشنواره فیلم فجر، آثار برگزیده را انتخاب کردند.
امسال، سومین سالی است که هنرمندان برای تولید آثار سینمایی با محوریت پیشگیری از آسیب های اجتماعی در معاونت پیشگیری از جرم قوه قضاییه حمایت می شوند.
اجتمام**۳۳۷۷ **۱۵۶۹

انتهای پیام /*


اجتماعی


پوران درخشنده


فیلم سازان


پیشگیری از جرم

نظرات بسته شده است.