از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 26536

140 بازدید

حسین سلطانی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار خطرنگار، افزود: وضعیت جوی امروز/چهارشنبه/ آسمانی قسمتی ابری خواهد بود که اواخر وقت با افزایش ابر همراه شده و بتدریج با ورود سامانه بارشی از امشب بارش ها به شکل پراکنده آغاز می شود.وی اظهار کرد: این سامانه بارشی طی روزهای پنجشنبه، جمعه و حتی شنبه […]

حسین سلطانی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار خطرنگار، افزود: وضعیت جوی امروز/چهارشنبه/ آسمانی قسمتی ابری خواهد بود که اواخر وقت با افزایش ابر همراه شده و بتدریج با ورود سامانه بارشی از امشب بارش ها به شکل پراکنده آغاز می شود.
وی اظهار کرد: این سامانه بارشی طی روزهای پنجشنبه، جمعه و حتی شنبه به فعالیت خود در این استان ادامه خواهد داد و به نوبه خود بارش هایی در نقاط مختلف استان به وقوع خواهد پیوست.
سلطانی افزود: بارش ها به شکل باران و برف بوده و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف همراه با مه آلودگی و احتمال کولاک برف در گردنه ها پیش بینی شده و علاوه بر آن دمای بیشینه هوا نیز با ورود این سامانه بارشی از فردا بتدریج حدود ۳ تا ۴ درجه کاهش خواهد یافت.
سلطانی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته خیرآباد با منفی سه و آببر طارم با ۱۳ درجه بالای صفر سردترین و گرمترین ایستگاههای هواشناسی استان بود و دمای کنونی شهر زنجان ۲ درجه است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه افزایش نشان می دهد.
وی خاطر نشان کرد: طی هفته های گذشته بارش های خوبی در اغلب مناطق این استان به وقوع پیوست به نحوی که میزان بارشهای ثبت شده شهرستان زنجان از اول مهر تا یک اسفند سال جاری ۱۱۹٫۵ میلیمتر بود که نسبت به سال گذشته ۳٫۱ درصد افزایش و میانگین بلند مدت ۱۳٫۵ درصد کاهش نشان می دهد.
به گزارش خطرنگار، هم اکنون این اداره کل ۶۰ ایستگاه هواشناسی در استان دارد که از این تعداد ۳۰ ایستگاه بصورت خودکار اطلاعات مورد نیاز را جمع آوری می کند.
۷۳۲۰/۸۰۶۸

انتهای پیام /*


اجتماعی


سامانه بارشی


برف و باران


ایستگاههای هواشناسی

نظرات بسته شده است.