از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 24464

40 بازدید

مرانی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خطرنگار، گفت: ایران دستاوردهای بسیار زیادی در داخل و همچنین در عرصه بین المللی داشته است ؛ ایرانی ها طی بیش از ۳۰ سال تحریم، بر توانایی های خود تکیه کرده وتلاش کردند قدرتمند شوند؛ اکنون می بینیم که ایران به جایگاه کنونی خود به عنوان یک […]

مرانی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خطرنگار، گفت: ایران دستاوردهای بسیار زیادی در داخل و همچنین در عرصه بین المللی داشته است ؛ ایرانی ها طی بیش از ۳۰ سال تحریم، بر توانایی های خود تکیه کرده وتلاش کردند قدرتمند شوند؛ اکنون می بینیم که ایران به جایگاه کنونی خود به عنوان یک قدرت بزرگ رسیده است.
مرانی در ادامه افزود: ایران ثابت کرده است در جهان اسلام پیشرو است و ما به ایران به دلیل جایگاهی که به آن دست یافته است، افتخار می کنیم.
وزیر پیشین امور دینی الجزایر در ادامه در خصوص ادعای برخی طرف های مغرض مبنی بر اینکه ایران منطقه را تهدید می کند گفت: خطر ایران فقط متوجه ‘اسراییل’ است، زیرا ایران به اصولی معتقد و پایبند است که حاضر نیست از آن دست بکشد و این اصول را به هیچ قیمتی نمی فروشد و با چیزی عوض نمی کند.
وی در پایان گفت: کسانی که ادعا می کنند ایران منطقه را تهدید می کند و برای منطقه خطرناک است، مزدوران آمریکا و ‘اسراییل’ هستند، زیرا می بینند ایران اربابانشان (واشنگتن وتل آویو) را تهدید می کند.
مراسم بزرگداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، یکشنبه شب با حضور شماری از وزیران، نمایندگان مجلس، روسای احزاب سیاسی، سفیران خارجی مقیم ، شخصیت های علمی و فرهنگی الجزایر وایرانیان مقیم این کشور برگزار شد.
خاورم **۲۰۴۱**۱۰۴۹
انتشار دهنده: سید شاهپور حسینی/انتشار دهنده: مریم کاظمی

انتهای پیام /*


سیاسی


فجر۹۶


وزیر امور دینی الجزایر


احمد مرانی

نظرات بسته شده است.