از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 20975

127 بازدید

فاطمه ذوالقدر عصر یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خطرنگار، افزود: عدم رای مجلس به کلیات بودجه به معنای مخالفت با کل لایحه نیست یعنی نمایندگان ممکن است ایراداتی به برخی تبصره ها داشته باشند که می خواهند آن ایرادات اصلاح شود.عضو کمیسیون تلفیق مجلس ادامه داد: برخی از نمایندگان امروز بیان می کردند […]

فاطمه ذوالقدر عصر یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خطرنگار، افزود: عدم رای مجلس به کلیات بودجه به معنای مخالفت با کل لایحه نیست یعنی نمایندگان ممکن است ایراداتی به برخی تبصره ها داشته باشند که می خواهند آن ایرادات اصلاح شود.
عضو کمیسیون تلفیق مجلس ادامه داد: برخی از نمایندگان امروز بیان می کردند که به دلیل آنکه ردیف ها و جداول امروز در اختیارشان گذاشته شده نتوانستند آن را مطالعه کنند.
ذوالقدر اضافه کرد: ما در کمیسیون تلفیق تمامی موارد را به دقت بررسی کردیم. البته در آنجا هم برخی ، ایراداتی داشتند ولی نهایتا کلیات بودجه با ۴۵ رای در تلفیق تصویب شد.
نماینده مردم تهران در مجلس به وضعیت آب و هوای امروز تهران اشاره کرد و بیان داشت: جمعی از نمایندگان مجلس به دلیل بارش برف نتوانسته بودند خود را به جلسه علنی امروز برسانند و فقط ۲۱۶ نماینده در رای گیری کلیات حضور داشتند.
عضو کمیسیون تلفیق مجلس تصریح کرد: این موضوع بی تاثیر نیست شاید اگر نمایندگان بیشتری می توانستند در مجلس حضور بیابند کلیات رای می آورد.
ذوالقدر گفت: جلسه کمیسیون تلفیق مجلس از ساعتی پیش آغاز شده است و اعضای این کمیسیون ظرف سه روز می توانند بودجه ۹۷ را دوباره بررسی کنند.
عضو کمیسیون تلفیق مجلس تاکید کرد: جلسات کمیسیون تلفیق در این سه روز، در دو نوبت صبح و عصر برگزار می شود.
به گزارش خطرنگار، نمایندگان در جلسات علنی نوبت صبح و عصر امروز مجلس کلیات بوجه ۹۷ را بررسی کردند.
پس از اظهارات ۱۰ نماینده موافق و ۱۰ نماینده مخالف، رای گیری درباره مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۳۹۷ انجام شد و نمایندگان با ۱۲۰ رای مخالف در برابر ۸۳ رای موافق و ۹ رای ممتنع از مجموع ۲۱۶ نماینده حاضر با کلیات این مصوبه مخالفت کردند.
علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی نیز پس از رد کلیات بودجه ۹۷ در صحن علنی مجلس گفت که کمیسیون تلفیق مجلس از همین امشب بررسی دوباره بودجه ۹۷ را آغاز و آن را ظرف ۷۲ ساعت آینده بررسی کند.
لاریجانی افزود: به دلیل این که باید بررسی بودجه در تلفیق ۷۲ ساعت به طول انجامد و سپس بودجه به جلسه علنی مجلس بیاید، این مدت تا روز چهارشنبه طول می کشد، از این رو ما دوباره کلیات بودجه ۹۷ را روز شنبه هفته آینده در مجلس بررسی می کنیم.
سیام*۹۱۲۱*۳۰۶۱*۱۴۴۹*خبرنگار: سمیه لاری*انتشار: امیر کاردان راد

انتهای پیام /*


سیاسی


مجلس


ذوالقدر


بودجه ۹۷

نظرات بسته شده است.