از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 20472

70 بازدید

به گزارش خطرنگار، حجت الاسلام عبدالحمید خدری روز جمعه در نشست با فعالان اقتصادی استان بوشهر افزود: در این ارتباط وزیر امور اقتصادی و دارایی قول مساعد تا داده تا شرایط را برای بازگرداندن تجار و بازرگانانی که از استان بوشهر را به استان های همجوار مهاجرت کرده اند، فعالیت های اقتصادی را در شهر […]

به گزارش خطرنگار، حجت الاسلام عبدالحمید خدری روز جمعه در نشست با فعالان اقتصادی استان بوشهر افزود: در این ارتباط وزیر امور اقتصادی و دارایی قول مساعد تا داده تا شرایط را برای بازگرداندن تجار و بازرگانانی که از استان بوشهر را به استان های همجوار مهاجرت کرده اند، فعالیت های اقتصادی را در شهر و دیار خود از سرگیرند.
وی اضافه کرد: اگر در زمینه حل مشکلات فعالان اقتصادی سیاست فقط اجرای مر قانون باشد بهتر است جای مدیران از رایانه استفاده شود، زیرا درصد خطای آن نیز کمتر است.
خدری افزود: با توجه به ظرفیت های قانونی عمده مشکلات فعالات اقتصادی استان بوشهر قابل حل است اما برخی مدیران استان اراده و جسارت لازم را در این حوزه ندارند.
وی ادامه داد: در این ارتباط نیاز است کمیته ای ویژه حل مشکلات فعالان اقتصادی استان بوشهر تشکیل شود و مدیران نیز در قالب این کمیته ابتکار عمل بیشتری از خود نشان دهند.
خدری گفت: برای حل مشکل حوزه اقتصاد رعایت مر قاون نمی تواند گره ای از مشکلات باز کند.
۷۲۱۲/۶۰۴۳**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه

انتهای پیام /*


اقتصاد


تجار بازرگان


مهاجرت


بوشهر

نظرات بسته شده است.