از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 19385

90 بازدید

به گزارش خطرنگار، از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، متن پیام رهبر انقلاب به این شرح است:بسمه تعالیجوانان عزیز مستندساز!در پی جلسه‌ی شیرین دیشب، این نکته‌ها را در یاد نگه‌ دارید:۱٫جهت انقلابی را با دقّت تمام حفظ کنید. بازی‌های تکنیکی و شهرت حرفه‌ای، بر صفا و […]

به گزارش خطرنگار، از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، متن پیام رهبر انقلاب به این شرح است:
بسمه تعالی
جوانان عزیز مستندساز!
در پی جلسه‌ی شیرین دیشب، این نکته‌ها را در یاد نگه‌ دارید:
۱٫جهت انقلابی را با دقّت تمام حفظ کنید. بازی‌های تکنیکی و شهرت حرفه‌ای، بر صفا و درستکاریِ انقلابیِ کار، غلبه نکند. با سرِ افراشته، زبان و عمل، نشان دهید که مؤمن انقلابی‌اید.
۲٫جنگ نرم دشمن، برپایه‌ی دروغ و تحریف و شایعه و سانسور و بایکوت بنا شده است؛ هنر شما میتواند با سند، کار دشمن را بی اثر کند. تاریخ چهل‌ساله‌، لبریز از سندها بر حقّانیّت جمهوری اسلامی و کج‌روی و گمراهی دشمنان است.
۳٫یک هدف اساسی دشمن، ترویج بدبینی و نومیدی است؛ دستمایه‌های امید درکشور بی‌شمار است. هنر شما قادر است با استناد به واقعیّات، سرچشمه‌ی امید و شوق و حرکت باشد.
۴٫مستند انتقادی، مفید و لازم است. لحن اثر باید ناصحانه و چاره‌جویانه باشد. در انتقاد، لحن خصمانه و یأس‌آلود و هرج‌ومرج‌طلبانه، فایده‌ی آن را تبدیل به زیان میکند. زبان طنز به رسایی و سودمندی اثر کمک میکند.
۵٫رضای خدای را در کارها در نظر بگیرید و از او کمک بخواهید.
والسّلام علیکم و رحمهاللّه
سیام**۶۹۸۴**۱۴۴۹**دریافت: امیر خانزاده**انتشار: امیر کاردان راد

انتهای پیام /*


سیاسی


رهبری


پیام


مستندسازان

نظرات بسته شده است.