از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 19208

126 بازدید

محمدعلی پیرسبزی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، اظهار داشت: این جشنواره همزمان با سراسر کشور از ۱۲ تا ۲۲ بهمن امسال در شهرهای یاسوج و دهدشت برگزار می‌شود. وی افزود: مکان برگزاری این جشنواره در شهر یاسوج سالن سینما هنر و در شهر دهدشت نیز سالن سینما دهناد خواهد بود. معاون […]

محمدعلی پیرسبزی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، اظهار داشت: این جشنواره همزمان با سراسر کشور از ۱۲ تا ۲۲ بهمن امسال در شهرهای یاسوج و دهدشت برگزار می‌شود.
وی افزود: مکان برگزاری این جشنواره در شهر یاسوج سالن سینما هنر و در شهر دهدشت نیز سالن سینما دهناد خواهد بود.
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ظرفیت پذیرش این ۲ سالن سینما ۶٢٠ نفر است.
پیرسبزی بدون اشاره به اسامی فیلم‌ها، عنوان کرد: ۲۳ فیلم سینمایی در این جشنواره در هر کدام از شهرهای یاسوج و دهدشت اکران می‌شود.
وی ابراز داشت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی، نقد فیلم و حضور هنرمندان مطرح کشوری از برنامه‌های جنبی این جشنواره در کهگیلویه و بویراحمد است.
پیرسبزی خواستار تعامل همه جانبه مسئولان اجرایی و نهادهای دولتی کهگیلویه و بویراحمد برای برگزاری کیفی این رویداد مهم فرهنگی، هنری و سینمایی در استان شد.
سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم فجر به مدت هشت روز و از ۱۴ تا ۲۱ بهمن سال ۱۳۹۵ در سالن سینما هنر یاسوج برگزار شد.
۱۶ فیلم شامل «فراری»، «صوفی و دیوانه»، «ویلایی‌ها»، «بدون تاریخ بدون امضا»، «تقصیر من نیست»، «تابستان داغ»، «آذر»، «شنل»، «خوب بد جلف»، «یک روز بخصوص»، «ماه گرفتگی»، «کمدی انسانی»، «نگار»، «انزوا»، «خانه دیگری» و «آزادی به قید شرط» در این جشنواره اکران شد.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
۷۵۳۵/۶۱۱۰

انتهای پیام /*


فرهنگی


جشنواره بین المللی


فیلم فجر


کهگیلویه وبویراحمد

نظرات بسته شده است.