از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 18236

54 بازدید

مجتبی تنها روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار خطرنگار، افزود: از این شمار ۱۶ طرح مورد حمایت مالی و ۱۰ طرح هم مورد حمایت معنوی قرار گرفته است.وی با بیان اینکه در حمایت معنوی طرح ها و ایده ها به دستگاهها و سازمانهای مختلف معرفی می شوند، افزود: در این حمایت همچنین به طراحان […]

مجتبی تنها روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار خطرنگار، افزود: از این شمار ۱۶ طرح مورد حمایت مالی و ۱۰ طرح هم مورد حمایت معنوی قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه در حمایت معنوی طرح ها و ایده ها به دستگاهها و سازمانهای مختلف معرفی می شوند، افزود: در این حمایت همچنین به طراحان برای ثبت اختراع و ایده آنها کمک می کنیم.
وی ادامه داد: در حمایت مالی از طرح ها و ایده ها تا سقف ۲۰ میلیون ریال کمک بلاعوض برای نمونه سازی به طراحان داده می شود و در مواردی که نمونه سازی یک طرح انجام شده، برای دیگر مراحل، تسهیلات تا سقف ۳۰۰ میلیون ریال با سود ۱۰ درصد اعطا می شود.
تنها گفت: طرح هایی که در قالب ملی هستند به سازمان بسیج علمی کشور معرفی می شوند تا بتوانند از تسهیلات تا سقف ۲ میلیارد ریالی بهره مند شوند.
وی اظهار کرد: امسال بیشتر توان خود را در حوزه ایجاد پایگاههای علمی و دانش آموزی، با هدف شناسایی نخبگان، مبتکران و مخترعان نواحی، محلات و دانش آموزی، قرار داده ایم و در این راه تا کنون ۲۹ پایگاه علمی راه اندازی شد که با ۱۰ پایگاه پیشین، مجموع پایگاههای علمی استان به ۳۹ مورد رسیده است.
۲ هزار پژوهشگر، نخبه علمی و مخترع با سازمان بسیج علمی و پژوهشی خراسان رضوی همکاری می کنند.
کانال تلگرام خطرنگار، خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع و فوری به اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.
خبرنگار: مصطفی نخعی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
۷۵۰۷/۵۱۳۲

انتهای پیام /*


اجتماعی


سازمان بسیج


بسیج علمی و پژوهشی


خراسان رضوی

نظرات بسته شده است.