از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 17388

119 بازدید

به گزارش خطرنگار، حجت الاسلام سیدمرتضی موسوی جاجرمی در خطبه های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: دشمن هر بار که تلاشش در برابر ایران با شکست روبه رو شده، نوک پیکان حمله را به سمت رهبری نشانه رفته است. وی با اشاره به اینکه بنگاه های خبرپراکنی خارجی فیلمی پخش کردند تا […]

به گزارش خطرنگار، حجت الاسلام سیدمرتضی موسوی جاجرمی در خطبه های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: دشمن هر بار که تلاشش در برابر ایران با شکست روبه رو شده، نوک پیکان حمله را به سمت رهبری نشانه رفته است.
وی با اشاره به اینکه بنگاه های خبرپراکنی خارجی فیلمی پخش کردند تا در آن رهبری را مورد هدف قرار دهند افزود: دشمن تلاش دارد تا نوک حمله ها به رهبری باشد.
حجت الاسلام موسوی جاجرمی گفت: همبستگی وهم افزایی مردم ایران دلیل مهم پیروزی ملت در تمام عرصه ها است.
وی با اشاره به تلاش های دشمن در فتنه های اخیر اظهار کرد: دشمن مثلثی تشکیل داده که آمریکا، اسرائیل و عربستان سه ضلع این مثلث شوم هستند.
خطیب جمعه بجنورد گفت: این مثلث در کمین است تا راه نفوذی به ایران پیدا کند و برای نظام مشکل ایجاد کنند.
امام جمعه موقت بجنورد افزود: در کشور مشکلاتی وجود دارد و مسئولان باید دست به دست دهند تا مشکلات مردم را برطرف کنند و زمینه های نارضایتی فراهم نشود.
وی افزود: مردم در سایه ایمان به خدا تاکنون در تمام صحنه ها حضور داشتند و پشتیبان نظام بوده اند.
وی تاکید کرد: مردم ایران هوشیار باشند و اجازه ندهند زخم هایی در کشور ایجاد شود که دشمنان همچون مگس در اطراف آن جمع شوند.
حجت الاسلام موسوی جاجرمی با اشاره به اینکه مردم ایران در فتنه اخیر پیروز بودند گفت: اسلام ناب محمدی نعمتی است که به ملت ایران رسیده و همین اسلام سبب پیروزی ایران است.
وی تصریح کرد: ایمان راسخ به خدای متعال عامل اصلی پیروزی مردم ایران است و در گذشته نیز همین عامل ملت ایران را دربرابر رژیم شاه به پیروزی رساند.
امام جمعه موقت بجنورد خاطرنشان کرد: پیروی از رهبری و پایبندی به ولایت فقیه از دیگر عوامل پیروزی ایران بوده است.
۷۱۸۵/ ۶۰۴۲ خبرنگار: کبری علی آبادی** انتشار: سیدحسین قدسی

انتهای پیام /*


سیاسی


ولایت فقیه


دشمن


نماز جمعه بجنورد

نظرات بسته شده است.