از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 17154

123 بازدید

به گزارش روز پنجشنبه خطرنگار، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی ناجا قزوین، سرهنگ آرش مرادی افزود: ماموران پلیس آگاهی استان قزوین در حین گشت زنی در مسیر روستای ‘کمال آباد’ به یک دستگاه خودروی کامیون باری مشکوک و آن را متوقف کردند. این مقام انتظامی ادامه داد: در بازرسی ماموران از خودروی فوق […]

به گزارش روز پنجشنبه خطرنگار، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی ناجا قزوین، سرهنگ آرش مرادی افزود: ماموران پلیس آگاهی استان قزوین در حین گشت زنی در مسیر روستای ‘کمال آباد’ به یک دستگاه خودروی کامیون باری مشکوک و آن را متوقف کردند.
این مقام انتظامی ادامه داد: در بازرسی ماموران از خودروی فوق سه هزار لیتر سوخت گازوئیل خارج از شبکه توزیع کشف شد.
وی اظهار کرد: با کشف سوخت فاقد مجوز متهم دستگیر و با تشکیل پرونده قضایی به مراجع قانونی معرفی شد.

** کشف هفت کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر در قزوین
در خبری دیگر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی ناجا قزوین، رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر قزوین از کشف هفت کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر در جاده قدیم قزوین-کرج خبر داد.
سرهنگ بیژن خدایی باتشریح این خبر،گفت: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در راستای مبارزه با قاچاق مواد مخدر و برخورد قاطعانه با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی از قاچاق و انتقال مقادیری موادمخدر به استان از طریق یک قاچاقچی مطلع شدند.
این مقام انتظامی در این خصوص گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر پس از بررسی های لازم در خصوص نحوه و زمان انتقال مواد مخدر بلافاصله محورهای ورودی استان با انجام طرح ایست و بازرسی به کنترل خودروهای عبوری پرداختند.
وی افزود: با گسترش چتر اطلاعاتی و در بررسی های لازم ماموران مشخص شد قاچاقچی مواد حین برگشت به قزوین در جاده قدیم ‘کرج-قزوین’ در محدوده شهرستان ‘البرز’ خودروی ‘پیکان ‘ حامل مواد مخدر را شناسایی و توقیف کردند.
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اضافه کرد: در این اقدام ماموران، راننده سواری پیکان دستگیر و در بازرسی از خودرو هفت کیلو و ۵۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک کشف شد.
سرهنگ خدایی تصریح کرد: متهم پس از انتقال به مقر پلیس با تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضائی با صدور قرار مناسب قانونی روانه زندان شدند.

** کشف داروهای مکمل بدنسازی قاچاق در بویین زهرا
در خبری دیگر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی ناجا قزوین، فرمانده انتظامی بویین زهرا از کشف داروهای مکمل بدنسازی قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری در محور های مواصلاتی به یک دستگاه خودروی ‘پژو’ ۴۰۵ با سه سرنشین مشکوک و خودرو را متوقف کردند.
این مقام انتظامی افزود: در بازرسی ماموران از خودرو مشخص شد که این افراد در حال انتقال مقادیری داروی مکمل بدنسازی قاچاق می باشند که جهت بررسی بیشتر خودرو به مقر پلیس آگاهی منتقل شد.
سرهنگ علیان نژادی افزود: در بازرسی از خودرو ۲۸ بسته پودر کراتین قاچاق و پنج هزار و ۲۷۱ عدد قرص بدنسازی قاچاق و یک هزار و ۳۱۱ عدد آمپول تقویتی قاچاق کشف و سه نفر در این خصوص دستگیر شدند.
سرهنگ علیان نژادی با اشاره به ارزش ۵۰ میلیون ریالی کالای قاچاق کشف شده برابر اعلام کارشناسان تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
۳۰۱۳
خبرنگار: حدیقه بابایی**انتشار دهنده: رضا اولادی

انتهای پیام /*


اجتماعی


پلیس


سوخت خارج از شبکه


قزوین

نظرات بسته شده است.