از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 15412

183 بازدید

به گزارش خطرنگار، این سی تی اسکن پیشرفته، ۱۶ اسلایس بوده و توانایی خدمت رسانی به شهروندان پیرانشهر و شهرهای همجوار را دارد.برای راه اندازی این بخش نزدیک به ۲۵ میلیارد ریال اعتبار از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هزینه شده است.از کل اعتبار هزینه شده برای این طرح عمرانی بهداشتی، ۲۰ میلیارد […]

به گزارش خطرنگار، این سی تی اسکن پیشرفته، ۱۶ اسلایس بوده و توانایی خدمت رسانی به شهروندان پیرانشهر و شهرهای همجوار را دارد.
برای راه اندازی این بخش نزدیک به ۲۵ میلیارد ریال اعتبار از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هزینه شده است.
از کل اعتبار هزینه شده برای این طرح عمرانی بهداشتی، ۲۰ میلیارد ریال برای خرید دستگاه سی تی اسکن ۱۶ اسلایس و چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای ساخت ساختمان ۵۰۰ متر مربعی هزینه شده است.
قاسم جان بابایی معاون امور درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در آیین افتتاح این بخش، رسیدگی به مشکلات مناطق محروم را از جمله مهمترین برنامه های دولت تدبیر و امید برشمرد و گفت: وزارت بهداشت نیز با اجرای طرح تحول سلامت و تداوم ساخت و ساز در مناطق محروم، از جمله نهادهای پیشرو در خدمت رسانی به مناطق محروم است.
وی اضافه کرد: امیدواریم با راه اندازی این بخش، مشکلات شهروندان در انجام این اسکن پیشرفته و تشخیص و درمان بهتر بیماری ها حل شود.
معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین از بخش های مختلف بیمارستان امام خمینی (ره) نقده و بیمارستان مهاباد بازدید کرد و از نزدیک با مشکلات این مراکز درمانی، کارکنان این بیمارستان ها و بیماران آشنا شد.
در این بازدید ها، نمایندگان شهرستان های پیرانشهر، سردشت، اشنویه و نقده در مجلس شورای اسلامی و رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی و مسئولان شهرستانی حضور داشتند.
شهرستان پیرانشهر در جنوب آذربایجان غربی و مرز ایران و عراق قرار دارد.
این شهرستان از جمله شهرستان های محروم کشور به شمار می رود.
مهاباد و نقده نیز در جنوب آذربایجان غربی واقع است.
۸۱۳۷/۲۰۹۳ ** خبر: سیده فاطمه سجادی ** انتشار: صابر چهرقانی

انتهای پیام /*


اجتماعی


بهداشت


سی تی اسکن


پیرانشهر

نظرات بسته شده است.