از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 14599

91 بازدید

به گزارش خبرنگار خطرنگار، اصغر همت شامگاه یکشنبه در نشست خبری در رشت افزود: خانه تئاتر نشان داده که می تواند توسط اعضایش که از اهالی تئاتر هستند، تقویت شود.وی با تاکید بر تعامل تئاتر دولتی و غیر دولتی اظهار کرد: خانه تئاتر نهادی غیردولتیست که به خواست دولت و طبق سیاست های دولت تشکیل […]

به گزارش خبرنگار خطرنگار، اصغر همت شامگاه یکشنبه در نشست خبری در رشت افزود: خانه تئاتر نشان داده که می تواند توسط اعضایش که از اهالی تئاتر هستند، تقویت شود.
وی با تاکید بر تعامل تئاتر دولتی و غیر دولتی اظهار کرد: خانه تئاتر نهادی غیردولتیست که به خواست دولت و طبق سیاست های دولت تشکیل شده است.
وی ادامه داد: بهتر است اهالی تئاتر بجای اینکه چوب لای چرخ فعالیت های این نهاد بگذارند، یکپارچه شده و برای احقاق حقوق خود، دست از موازی کاری بردارند.
مدیرعامل خانه تئاتر تاکید کرد: باید موازی کاری ها در تئاتر از بین برود چراکه تئاتر نیازمند نگاه جدی است؛ باید همه اهالی تئاتر زیر یک چتر قرار گیرند تا خواسته هایشان را طلب کنند.
وی با اشاره به ریشه دار بودن تئاتر گیلان، از اهالی تئاتر این استان خواست حرمت این قدمت و غنای فرهنگی را پاس داشته و بجای تقابل، در کنار یکدیگر قرار گیرند.
استان گیلان دارای ۲۵ گروه نمایشی است و برای نخستین بار، خانه تئاتر گیلان در رشت افتتاح شده است.
خبرنگار: ضامن ** انتشاردهنده:کبیری
۱۸۸۱/۲۰۰۷

انتهای پیام /*


فرهنگی


تئاتر


گیلان

نظرات بسته شده است.