از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 12512

154 بازدید

به گزارش خطرنگار، حجت الاسلام و المسلمین عباس امینی در خطبه های نماز جمعه شاهرود که در مسجد مدرسه قلعه این شهر برگزار شد، افزود : باید شان و کرامت کارگران که گردانندگان چرخ اقتصاد و توسعه کشور هستند حفط شود. وی با اشاره به شعار سال ، ادامه داد: مسوولان دولتی و نمایندگان مجلس […]

به گزارش خطرنگار، حجت الاسلام و المسلمین عباس امینی در خطبه های نماز جمعه شاهرود که در مسجد مدرسه قلعه این شهر برگزار شد، افزود : باید شان و کرامت کارگران که گردانندگان چرخ اقتصاد و توسعه کشور هستند حفط شود.
وی با اشاره به شعار سال ، ادامه داد: مسوولان دولتی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید در کارکرد خود اندیشه کنند و میزان کارهای انجام شده در تحقق این شعار را بسنجند.
وی برآوردن نیازهای اقشار مختلف بویژه قشر متوسط و ضعیف جامعه را یکی از وظایف اصلی مسوولان خواند و گفت: برداشتن موانع تولید و رفع مشکلات کارگاه ها و کارخانه ها برای توسعه کشور ضروری است.
خطیب جمعه شاهرود به سفر وزیر امور خارجه انگلیس به کشورمان نیز اشاره کرد و گفت: مسوولان باید مراقب باشند ، کشور انگلیس مانند دیگر دولت های استعماری در دویست سال گذشته شرارت های زیادی علیه مسلمانان کرده اند.
امینی مشکلات اقتصادی را نقطه ضعف کشور خواند و گفت: دشمنان نظام با آگاهی از این امر همه تلاش خود را برای فشار آوردن به مردم و کشور ایران انجام می دهند، بنابر این برای رفع این مشکل باید کاری اساسی شود.
وی وحدت و همدلی ، مبارزه با قاچاق کالا و بیکاری را نیاز اصلی کشور اعلام کرد و گفت: در شرایطی که بسیاری از مردم برای تامین نیازهای اساسی خود مشکل دارند، باید از واردات کالاهای لوکس جلوگیری شود.
امام جمعه شاهرود مبارزه با اختلاس گران را از دیگر خواسته های مردم خواند و گفت: مبارزه جدی با این معضل دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام می کند.
وی به حماسه۹ دی سال ۸۸ هم اشاره کرد و گفت: مردم ایران همانند سال ۸۸ همچنان هوشیار هستند و اجازه فتنه گری به کسی و یا گروهی را نمی دهند.
۶۱۶۷ انتشار دهنده : محسن شاکری

انتهای پیام /*


سیاسی


نمازجمعه


حجت الاسلام امینی


شاهرود

نظرات بسته شده است.