از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 12329

696 بازدید

به گزارش خطرنگار، از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی روز پنج شنبه به زلزله شب گذشته در تهران اشاره کرد و افزود: همچنین شب گذشته به مسئولان نسبت به افزایش آمادگی ها تأکید و دستورات لازم برای اتخاذ تدابیر مناسب انجام شد لذا در این زمینه جای هیچ نگرانی وجود ندارد و […]

به گزارش خطرنگار، از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی روز پنج شنبه به زلزله شب گذشته در تهران اشاره کرد و افزود: همچنین شب گذشته به مسئولان نسبت به افزایش آمادگی ها تأکید و دستورات لازم برای اتخاذ تدابیر مناسب انجام شد لذا در این زمینه جای هیچ نگرانی وجود ندارد و مردم آرامش خود را حفظ کنند.
وزیر کشور با تاکید بر همگرایی تمامی دستگاه ها برای خدمت به مردم خاطرنشان کرد: مردم به شایعات منتشره در فضای مجازی توجه نکنند و اخبار رسمی را تنها از صدا و سیما و رسانه های رسمی کشور دریافت کنند.
رحمانی فضلی از همکاری خوب و صبر و شکیبایی مردم استان های تهران، البرز، قزوین و قم در زلزله شب گذشته تقدیر کرد و گفت: امنیت کامل در تمامی این استان ها حکم فرما است و جای هیچ نگرانی نیست.
به گزارش خطرنگار، زمین لرزه ای به بزرگی ۲/۵ ریشتر ساعت ۲۳:۲۷ دقیقه چهارشنبه شب تهران را لرزاند.
این زمین لرزه که در استان های گیلان، البرز، قم، مرکزی و قزوین احساس شد در عمق هفت کیلومتری زمین رخ داد.
کانون این زلزله در مرز استان تهران و البرز در ۳ کیلومتری ملارد تهران هفت کیلومتری مشکین دشت استان البرز و ۹ کیلومتری شهریار رخ داده است.
این زمین لرزه در طول ۵۰،۹۶ و عرض ۳۵،۶۹ به وقوع پیوسته است.
در پی این حادثه دو نفر از هموطنان فوت کرده و ۱۱۵ آسیب دیده اند.
سیام**۹۳۱۴**۱۳۳۶
تنظیم: داود توسلی**انتشار: مهرنوش خانزائی

انتهای پیام /*


سیاسی


وزیر کشور


زلزله تهران


اخبار رسمی

نظرات بسته شده است.