از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 11857

74 بازدید

به گزارش خبرنگار پارلمانی خطرنگار، نمایندگان مجلس در جلسه روز سه ‌شنبه مجلس شورای اسلامی یک فوریت طرح اصلاح قانون برنامه و بودجه را با ۱۴۷ رای موافق، ۲۹ رای مخالف و ۱۱ رای ممتنع از مجموع ۲۲۳ نماینده حاضر تصویب کردند.سید علی ادیانی نماینده مردم قائم شهر در مجلس در مخالفت با یک فوریت […]

به گزارش خبرنگار پارلمانی خطرنگار، نمایندگان مجلس در جلسه روز سه ‌شنبه مجلس شورای اسلامی یک فوریت طرح اصلاح قانون برنامه و بودجه را با ۱۴۷ رای موافق، ۲۹ رای مخالف و ۱۱ رای ممتنع از مجموع ۲۲۳ نماینده حاضر تصویب کردند.
سید علی ادیانی نماینده مردم قائم شهر در مجلس در مخالفت با یک فوریت طرح اصلاح قانون برنامه و بودجه گفت: مخالفت من با فوریت طرح است و باید توجه داشت که برای طرح ‌های فوریت‌ دار در قانون آیین‌ نامه داخلی مجلس شاخص‌ هایی تعیین شده که در این طرح این شاخص‌ ها دیده نمی شود.
وی ادامه داد: در این طرح قرار است چه موردی اصلاح شود و چه تاثیری در برنامه ششم توسعه و بودجه سال ۱۳۹۷ کل کشور خواهد داشت چرا که چندین ماه است برنامه ششم در حال اجرا است و بودجه ۹۷ نیز مراحل خود را برای بررسی طی می کند.
علی اصغر یوسف‌ نژاد نماینده ساری در مجلس نیز در موافقت با یک فوریت طرح اصلاح قانون برنامه و بودجه گفت: با توجه به اینکه ۶۲ نفر از نمایندگان این طرح مهم را تهیه کردند این طرح از اهمیت زیادی برخوردار است.
وی افزود: مسوولیت اجرای بودجه هدایت دستگاه ‌های اجرایی و هماهنگی ‌های لازم برای اجرا در این طرح دیده شده و شرایط آن تعیین شده است.
وی ادامه داد: مهم ترین موضوعی که در این طرح وجود دارد نظارت بر اجرای بودجه است تا تکالیف نظارتی که مجلس دارد به خوبی انجام شود و نظارت بر اجرای بودجه بر اساس این طرح موثر خواهد بود.
وی اضافه کرد: حسابرسی و ارزیابی از اجرای برنامه و بودجه که در این طرح آمده یکی از خواسته ‌های مجلس است.
به گزارش خطرنگار، قانون برنامه و بودجه روال تنظیم، تدوین و تصویب لوایح بودجه سالانه و برنامه‌ های توسعه را تعیین می کند.
سیام*۹۲۵۴**۱۳۳۶
خبرنگار: سجاد خسروانیان**انتشار:مهرنوش خانزائی

انتهای پیام /*


سیاسی


مجلس


قانون برنامه و بودجه


فوریت

نظرات بسته شده است.