از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 11396

145 بازدید

به گزارش خطرنگار، مدیر آموزشگاه آزاد هنرهای نمایشی ایلیا و مسئول انجمن نمایش بسیج هنرمندان استان بوشهر در جمع خبرنگاران گفت: در این کارگاه ۲۵علاقه مند تئاتر از شهرهای گناوه ودیلم حضور و زیرنظر بازیگر مطرح تئاتر و تلویزیون و سینما آموزش های لازم را در زمینه نقش بدن، بیان، ریتم و تنفس در اجرای […]

به گزارش خطرنگار، مدیر آموزشگاه آزاد هنرهای نمایشی ایلیا و مسئول انجمن نمایش بسیج هنرمندان استان بوشهر در جمع خبرنگاران گفت: در این کارگاه ۲۵علاقه مند تئاتر از شهرهای گناوه ودیلم حضور و زیرنظر بازیگر مطرح تئاتر و تلویزیون و سینما آموزش های لازم را در زمینه نقش بدن، بیان، ریتم و تنفس در اجرای نقش این حرفه ها فرا گرفتند.
محمدمظفری افزود: فراگیران این دوره، از قبل مرحله مقدماتی را زیرنظر سه تن از استادان تئاتر استان بوشهر در این آموزشگاه گذرانده بودند.
وی اظهارکرد: حضور هنرمند مطرح سینما دراین کارگاه فرصت مناسبی برای جوانان و علاقه مندان حوزه تئاتر استان بوشهر به منظور آشنایی با جدیدترین متدهای بازیگری بود.
مدیر آموزشگاه آزاد هنرهای نمایشی ایلیا گناوه یادآورشد: این کارگاه به همت این آموزشگاه و با همکاری انجمن هنرهای نمایشی و سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر به مدت یک روز برگزار شد.
وی از همکاری و مساعدت انجمن هنرهای نمایشی و سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر در برگزاری این کارگاه آموزشی تقدیر کرد.
رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر گفت: آموزش به عنوان رکن اصلی در حوزه نمایش نقشی مهم در توسعه تئاتر هر منطقه‌ای ایفا می‌کند.
جهانشیر یار احمدی افزود: آموزشگاه‌های آزاد هنرهای نمایشی می‌توانند در حوزه توانمندسازی هنرمندان حوزه نمایش نقشی مهم ایفا کنند که در سال‌های اخیر و با افزایش تعداد آموزشگاه تئاتر این روند رشد خوبی داشته است.
وی باتقدیر از حضور سیروس همتی در استان بوشهر افزود: حضور مربیان و استادان با تجربه در آموزشگاه‌های استان می‌تواند کمک بسیار خوبی به توسعه تئاتر این استان کند.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
۶۱۶۴/۶۰۴۳**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه

انتهای پیام /*


فرهنگی


تئاتر


سینما


کارگاه آموزشی

نظرات بسته شده است.