از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 10782

430 بازدید

به گزارش خطرنگار، پایگاه خبری فلسطین الیوم اعلام کرد: نظامیان رژیم صهیونیستی با ممانعت از ورود آمبولانس به میان تظاهر کنندگان اجازه انتقال جسد جوان فلسطینی شهید شده و دهها فلسطینی زخمی دیگر را به بیمارستان ندادند. این در حالی است رسانه های رژیم صهیونیستی مدعی زخمی شدن یک پلیس رژیم صهیونیستی بر اثر ضربه […]

به گزارش خطرنگار، پایگاه خبری فلسطین الیوم اعلام کرد: نظامیان رژیم صهیونیستی با ممانعت از ورود آمبولانس به میان تظاهر کنندگان اجازه انتقال جسد جوان فلسطینی شهید شده و دهها فلسطینی زخمی دیگر را به بیمارستان ندادند.
این در حالی است رسانه های رژیم صهیونیستی مدعی زخمی شدن یک پلیس رژیم صهیونیستی بر اثر ضربه چاقو در منطقه بیت ایل شدند.
نظامیان رژیم صهیونیستی با حمله به فلسطینیان شرکت کننده در تظاهرات اعتراض آمیز علیه تصمیم ترامپ، در قدس شرقی، دهها نفر از آنها را بر اثر ضرب و جرح، زخمی کردند.
نظامیان رژیم صهیونیستی با ایجاد دیوارهای امنیتی وکتک زدن فلسطینیان مانع عبور آنها از خیابان الواد به سمت مسجد الاقصی و باب العامود شدند اما جوانان فلسطینی با حمله به دیوارها وموانع به تظاهرات ادامه دادند.
پلیس رژیم صهیونیستی علاوه بر زخمی کردن دهها فلسطینی، شمار زیادی از آنها را نیز دستگیر و روانه زندان کرد اما هنوز آمار دقیق زخمی ها ودستگیر شدگان به دست نرسیده است.
در میان زخمی ها، یک زن فلسطینی وجود دارد که از ناحیه سر در منطقه باب العامود زخمی شده است.
به گفته ساکنان محلی، نظامیان رژیم صهیونیستی با استقرار نیرو و تجهیزات نظامی منطقه باب العامود در نزدیکی مسجد الاقصی را به پادگان نظامی تبدیل کرده است.

**وزارت بهداشت فلسطین: زخمی شدن بیش از دو هزار نفر همزمان با آغاز انتفاضه سوم
به گزارش خطرنگار، وزارت بهداشت فلسطین امروز جمعه با صدور بیانیه ای اعلام کرد از ابتدای هفته گذشته همزمان با آغاز انتفاضه سوم قدس در مخالفت با تصمیم ترامپ مبنی بر به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل، تاکنون بیش از دو هزار فلسطینی زخمی شده اند .
این بیانیه حاکی است شمار زخمی ها در کرانه باختری از جمله شهر قدس بالغ بر دو هزار ۴۶۸ نفر است که ۵۱۴ نفر آنها به بیمارستان منتقل شدند که ۳۰۱ نفر آنها در نوار غزه هستند.
بر اساس این بیانیه، ۱۵۲ نفر با شلیک گلوله صهیونیست ها در کرانه باختری و۱۱۱ نفر در نوار غزه زخمی شده اند این در حالی است که بقیه موارد بر اثر استنشاق گاز اشک آور و گلوله پلاستیکی یا پرتاب شدن یا زیر گرفتن زخمی شده اند.
درگیری های امروز جمعه نظامیان رژیم صهیونیستی با فلسطینیان پس از برگزاری نماز جمعه و راهپیمایی گسترده آنها در اردوگاه قلندیا در شهر قدس دهها زخمی به جا گذاشت.
گروه های فلسطینی امروز جمعه را روز خشم فلسطینیان در اعتراض به تصمیم ترامپ درباره قدس نامیدند.
تصمیم دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل که در ۶ دسامبر ۱۰ آذر اعلام شد با مخالفت جهانی مواجه شد.
خاورم** ۱۴۵۳ **مترجم: آمنه دهقان **انتشار: زهرا هژبری

انتهای پیام /*


سیاسی


رژیم صهیونیستی


فلسطین


قدس۹۶

نظرات بسته شده است.