از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 94442

43 بازدید

روزنامه اعتماد: رئیسی مورد اعتماد نظام است/ او می تواند امید را به نسل‌ جوان‌تر بازگرداند روزنامه اعتماد نوشت: رییسی را شاید بتوان نخستین رییس‌جمهوری اسلامی ایران در سال‌های پس از دولت سازندگی خواند که رای مردمی به او از قبل قابل پیش‌بینی بوده و ریاست او بر قوه مجریه حاصل آرای سلبی و دوقطبی‌های […]

روزنامه اعتماد: رئیسی مورد اعتماد نظام است/ او می تواند امید را به نسل‌ جوان‌تر بازگرداند

روزنامه اعتماد نوشت:

رییسی را شاید بتوان نخستین رییس‌جمهوری اسلامی ایران در سال‌های پس از دولت سازندگی خواند که رای مردمی به او از قبل قابل پیش‌بینی بوده و ریاست او بر قوه مجریه حاصل آرای سلبی و دوقطبی‌های انتخاباتی نیست.

او را شاید بتوان رییس‌جمهوری خواند که به‌طور کامل معتمد، خواست و مطلوب نظام است.

رییسی می‌تواند در مقابل دیدگان سرخورده دهه شصتی‌های اصلاح‌طلب که از شنیده شدن صدای‌شان توسط پیرمردهای اصلاحات مأیوس شدند، با گشودن این راه به روی هم‌نسل‌های اصولگرای آنان، امید را به این نسل و نسل‌های جوان‌تر بازگرداند.

رییسی، می‌تواند برخلاف اظهارات این سال‌های برخی رسانه‌ها و برخی سیاسیون و مخالفانش، کابینه‌ای را تشکیل دهد که در زمینه ورود جوانان شایسته به عرصه مدیریت‌های کلان کشور پیشرو دولت‌های پس از انقلاب باشد.

احتمالا این روزها در اطراف آقای رییسی، صدا به صدا نمی‌رسد و بیم آن می‌رود که صدای پیرمردهای صاحب نفوذ و صدای مخالفان ورود جوانان به عرصه مدیریت کلان کشور، غالب باشد.

نظرات بسته شده است.