از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 94390

51 بازدید

رئیسی، کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری: رفع تحریم‌های ظالمانه را با همه قدرت دنبال می‌کنیم سید‌ابراهیم رئیسی، کاندیدای سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری گفت: رفع تحریم‌های ظالمانه را با همه قدرت دنبال می‌کنیم اما نباید اقتصاد را شرطی و سفره مردم را به اتفاقات بین‌المللی بند کرد. به گزارش تجارت‌نیوز، وی در گفتگوی رادیو و تلویزیونی با مردم استان […]

رئیسی، کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری:
رفع تحریم‌های ظالمانه را با همه قدرت دنبال می‌کنیم

سید‌ابراهیم رئیسی، کاندیدای سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری گفت: رفع تحریم‌های ظالمانه را با همه قدرت دنبال می‌کنیم اما نباید اقتصاد را شرطی و سفره مردم را به اتفاقات بین‌المللی بند کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، وی در گفتگوی رادیو و تلویزیونی با مردم استان لرستان سخن می‌گفت. گزیده‌هایی از سخنان وی را در ادامه می‌خوانید.

-امروز مدیران باید به بخش تولید کمک و این بخش را فعال کنند، جای جای استان لرستان ظرفیت تولیدی، اشتغال و جذب نیروی انسانی وجود دارد چرا این همه ظرفیت باید معطل بماند؟ چرا این همه زمین حاصلخیزی که می‌تواند بسیار برای استان و خارج از استان معطل بماند؟ بخش خصوصی آمادگی سرمایه‌گذاری در استان لرستان دارد بنابراین باید زمینه جذب بخش خصوصی فراهم شود چرا که سرمایه‌گذاری سبب اشتغال و افزایش تولید می‌شود.

-اشتغال‌ها باید اشتغال مولد و تولید کننده باشد که این مسئله در استان لرستان قابل پیگیری است، طرح‌های محرومیت‌زدایی در استان لرستان که می‌تواند استان را در حوزه‌های مختلف از محرومیت نجات دهد سریعا باید اجرا شود.

-رمز اینکه مردم به بنده حقیر به عنوان یک طلبه محبت دارند این است که احساسشان این است آنچه که بر زبان جاری می‌کنیم با صداقت است و بنده عمیقا عقیده دارم با صداقت به مردم می‌گویم امکان اشتغال بسیاری از بیکاران وجود دارد، امکان راه‌اندازی واحدهای تولیدی که زیر ساختشان فراهم شده فقط باید با یک همت جهادی کارخانه را به عرصه فعالیت برگردند و اشتغال ایجاد کند.

-رفع تحریم‌های ظالمانه را با همه قدرت دنبال می‌کنیم اما نباید اقتصاد را شرطی کرد و سفره مردم را به اتفاقات بین‌المللی بند کرد، سفره مردم همیشه باید مستقل باشد و بدون تکانه باشد و اقتصاد و بازار تکانش ندهد یک روز کرونا، یک روز زلزله، یک روز سیل و یک روز تحریم تکانش ندهد.

-اگر اقتصاد مردم مستقل باشد و تکانه‌ها تکانش ندهد زندگی‌های مردم آسیبش نمی‌دهد، ما به دنبال این هستیم یک بازار بدون تکانه و اقتصادی بدون اینکه تکانه‌ها تکانش بدهند شکل دهیم و سفره مردم اینقدر آنها را آزرده خاطر نکند و این بیکاری‌ها در خرم‌آباد، بروجرد و سایر استان‌های کشور اینقد مردم را رنج ندهد.
منبع: تسنیم

نظرات بسته شده است.