جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ امروز
دکتر احمد یحیایی ایله ای
وقتی سخن از وظایف روابط عمومی می شود بدون درنگ از ارتباطات (درون سازمانی و برون سازمانی) به عنوان وظیفه بنیادین روابط عمومی یاد می شود زیرا تمامی فعالیتهای روابط عمومی برای ایجاد، حفظ و توسعه ارتباطات انجام می پذیرد. اما این وظیفه بنیادی در قالب چهار وظیفه حرفه ای (اجرایی) به عمل در می آید. یعنی در واقع تمامی فعالیتهای روابط عمومی را می توان به چهار دسته وظیفه اجرایی تقسیم بندی کرد تا ما را در شکل دهی ساختار، تدوین شرح وظایف و تقسیم وظایف بهتر یاری کند. این وظایف عبارتند از: مطالعات، انتشارات، تبلیغات و تشریفات.