از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 93862

134 بازدید

بوشهر-ایرنا- امام جمعه موقت بوشهر گفت: به رسمیت شناختن حاکمیت اسرائیل بر بلندی های جولان توسط رئیس جمهوری منفور آمریکا اقدامی بطور کامل انتخاباتی است. به گزارش خطرنگار، حجت الاسلام یوسف جمالی درخطبه های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر افزود: این اقدام که برای جلب رضایت رژیم اشغالگر در انتخابات صورت گرفته محکوم است. […]

بوشهر-ایرنا- امام جمعه موقت بوشهر گفت: به رسمیت شناختن حاکمیت اسرائیل بر بلندی های جولان توسط رئیس جمهوری منفور آمریکا اقدامی بطور کامل انتخاباتی است.
به گزارش خطرنگار، حجت الاسلام یوسف جمالی درخطبه های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر افزود: این اقدام که برای جلب رضایت رژیم اشغالگر در انتخابات صورت گرفته محکوم است.
وی بیان کرد: به رسمیت شناخته شدن حاکمیت اسرائیل بر بلندی های جولان نقض آشکار حقوق بین الملل است و در این راستا آمریکا همواره نشان داده به هیچکدام از معاهده ها به جز معاهده های تامین کننده منافع آنها پایبند نیست.
جمالی ادامه داد: آنچه برای آمریکا ارزش ندارد جان انسان ها و حق حاکمیت کشورهاست که همواره توسط آنها نقض می شود.
وی گفت: این جسارت آمریکا و حامیانش بخاطر انفعال برخی از کشورهای اسلامی است که با وجود به یدک کشیدن پسوندهای اسلامی در قبال اقدام های گستاخانه آمریکا عکس العملی نشان نمی دهند.
جمالی همچنین با تسلیت درگذشت برخی از هم وطنان در جریان سیل اخیر اظهارداشت: تلاش های مسئولان استان از جمله نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر برای گشودن درب مصلی ها و مسافران مواجه خطر سیل احتمالی قابل تقدیر است.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود اظهار داشت: راهکارهای ترسیم شده از سوی رهبری معظم انقلاب در قالب بیانیه گام دوم انقلاب باید بطور جد از سوی مسئولان مورد توجه و آن را سرلوحه کار خود قرار دهند.
۷۲۱۲
**
بوشهر– خطرنگار، – امام جمعه برازجان مرکز شهرستان دشتستان گفت:بخش زیادی از خسارت های وارده از سیل به زیرساخت ها و وسایل زندگی مردم ناشی از نامهربانی های خود ما به طبیعت است.
به گزارش خطرنگار، حجت الاسلام حسن مصلح درجمع نمازگزاران برازجانی افزود:حوادث طبیعی گرچه قابل پیش بینی نیستند اما با پیشگیری و آمادگی می توان میزان خسارت های ناشی از آن را کاست.
وی ضمن تقدیر از حضور نیروهای مسلح در امر امداد رسانی بر لزوم آمادگی مسئولان کشور در همه سطوح و تدبیر و کمک به حادثه دیدگان و دعوت مردم به کمک سیل زدگان تاکید کرد.
مصلح بااشاره به اقدام اخیرآمریکا در مورد به رسمیت شناختن منطقه جولان برای رژیم صهیونیستی گفت : اقدام ترامپ در به رسمیت شناختن منطقه جولان برای رژیم صهیونیستی یک اصل مهم را آشکار می سازد و آن اینکه سازش با آمریکا هیچ معنایی ندارد .
وی یادآورشد :دولتمردان آمریکایی هیچ جایگاهی برای حقوق ملت فلسطین لحاظ نمی کنند و رفتار اخیر ترامپ سند دیگری بر انزوای آمریکا در جهان است.
وی همچنین بااشاره به نامگذاری شعار سال اظهارداشت: از عوامل رونق تولید حمایت از تولید کننده ، سرمایه گذار ،اصلاح قوانین و مقررات مرتبط ، مقابله جدی با سودجویان ، جلوگیری از واردات بی رویه و تمرکرتمامی قوا بر رونق تولید است.
۷۲۱۳
**
بوشهر- خطرنگار، – امام جمعه موقت بندر دیر گفت: رونق تولید سلاح تحریم و فشار اقتصادی را بی اثر می کند.
به گزارش خطرنگار، حجت الاسلام ابراهیم بحرانی در خطبه های نماز جمعه بندر دیر افزود: سناریوی دشمن فشار اقتصادی بر مردم و ناامید کردن آنان از انقلاب است.
وی با اشاره به شعار سال مقام معظم رهبری اظهارداشت: همه مردم و مسئولان در بخش های مختلف برای تحقق شعار سال مقام معظم رهبری تلاش کنند.
امام جمعه موقت بندردیر اضافه کرد: تحقق شعار سال بازار کسب و کار در داخل را رونق می بخشد.
وی با اشاره به ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی گفت: مردم بعد از ۴۰ سال از عمر انقلاب اسلامی اثبات کردند که در تاسیس نظام اسلامی و تثبیت و ادامه آن نقش اساسی دارند.
حجت الاسلام بحرانی در رابطه با مبعث نبی اکرم یادآورشد: بزرگداشت بعثت پیامبراکرم(ص) این است که پیام بعثت را دریافت و به آن در زندگی فردی و اجتماعی عمل کنیم.
۷۲۰۷
**
گناوه-ایرنا- امام جمعه گناوه گفت: بخشی از خسارت هایی که براثر حوادث طبیعی و وقوع سیل در برخی نقاط کشور وارد شد ناشی از نامهربانی ها با طبیعت بوده است.
به گزارش خطرنگار، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی در خطبه های نمازجمعه این هفته گناوه افزود: تجاوز به حریم رودخانه ها، ساخت و سازهای بی رویه ، تبدیل رودخانه ها به خیابان ، لایروبی نکردن بستر رودخانه ها و مسیل ها، محاسبه نکردن دقیق در ساخت سدها بخشی از عوامل نامهربانی ها با طبیعت بوده که باید جلوی آن گرفته شود.
وی اظهارداشت: خشم طبیعت برای مردم و مسئولان کشور حامل پیام های تلخ و شیرینی بود.
رکنی حسینی گفت: گرچه حوادث طبیعی نظیر زلزله و سیل قابل پیشگیری نیست اما قابل پیش بینی است و می توان خود را آماده و مهیا کرد تا جلوی خسارت های فراوان گرفته شود.
امام جمعه گناوه گفت: باتوجه به سیل های اخیر در کشور مسئولان دست بکار شدند و در راس همه آنان رهبری پیام مهمی صادر و همه اقشار و گروههای مردمی و نظامی و انتظامی و بسیج و سپاه به سیل زدگان امدادرسانی کردند.
وی افزود: آحاد ملت در حوادث اخیر با ایثارگری جلوه های بیادماندنی به نمایش گذاشتند و در کنار سیل زدگان حضور یافتند.
امام جمعه گناوه به سخنان رهبرمعظم انقلاب در جوار بارگاه ثامن الائمه (ع) اشاره کرد و گفت: رهبر فرزانه انقلاب بیانات خود را در ۴ محور مطرح کردند که باید همه آنان را نصب العین خود قرار دهیم.
وی اظهارداشت: به تعبیر رهبرمعظم انقلاب کشور غنی ایران دارای قابلیت ها و ظرفیت های فراوانی است که باید نهایت استفاده را از آنان در برابر توطئه ها و تحریم های دشمن از جمله راه اندازی جنگ روانی و اقتصادی بکار بکرد.
وی با اشاره به نزدیک شدن به روز طبیعت گفت: همگان باید در حفظ و مراقبت از فضای سبز و درختان به عنوان یک وظیفه احساس مسئولیت کنند.
۶۱۶۴
**
بوشهر – خطرنگار، – امام جمعه موقت کنگان گفت: مشکل کشاورزان گوجه کار این شهرستان حل شود.
به گزارش خطرنگار، حجت الاسلام مهدی حیدری در اجتماع نمازگزاران این شهر افزود: تعدادی از کشاورزانی که گوجه فرنگی کاشته اند بدلیل شرایط خاص کشور دچار مشکل عدم فروش محصولات خود شده و دچار ضرر و زیان شده اند.
وی بیان کرد: انتظار می رود دولت و مجلس با اتخاذ تدابیر مناسب زمینه حل مشکل این قشر را فراهم و مانع ضرر و زیان کشاورزان شوند.
خطیب جمعه کنگان با اشاره به سال رونق تولید گفت: تحقق شعار سال می تواند بخش مهمی از مشکلات کشور بویژه در حوزه اقتصاد را حل کند.
وی یادآورشد: رونق تولید فرصتی مغتنم برای حمایت از تولید و کالای ایرانی و نیز نیروی کار و سرمایه گذار داخلی است.
حیدری با تبریک مبعث رسول خاتم اظهارداشت: پیام مهم مبعث پیامبر اکرم (ص) ، رعایت مکارم اخلاق در جامعه است.
امام جمعه موقت کنگان افزود: عید مبعث نقطه عطفی در زندگی انسان هاست و این عید توانست انسان را در عرش، الهی، اخلاقی و معنوی کند.
حیدری با اشاره به جایگاه و نقش رهبری و ولایت در نظام دینی گفت: دشمن با تمام توان ولایت را به عنوان عمود خیمه انقلاب هدف قرار داده و امروز تبعیت از ولایت می تواند سد راهی برای خنثی نمودن توطئه شوم دشمن و مبدل کردن امید واهی آنها به ناامیدی باشد.
۷۲۰۸
**
بوشهر-خطرنگار، – امام جمعه موقت اهرم تنگستان گفت: سطح راهبردی شعار رونق تولید مقام معظم رهبری می تواند برای انقلاب اسلامی در مواجهه با تحریم های دشمنان بسیار کارساز و امیدوار کننده باشد.
به گزارش خطرنگار، حجت الاسلام صفری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اهرم افزود: زمانی که هدف رونق تولید و جلوگیری از واردات جنس های بی کیفیت خارجی باشد این مهم بخوبی رونق اقتصادی ایجاد می کند.
صفری ادامه داد: در جریان برجام بخوبی تجربه شد تا زمانی که سلاح دشمن بی اثر نشود مذاکره کارساز واقع نمی شود.
امام جمعه موقت اهرم گفت: سلاح های دشمن زمانی کارساز است که اقتصاد داخل به خارج بیشتر وابسته باشد.
وی افزود: این وابستگی زمانی بیشتر است که درآمد کشور وابستگی زیادی به صادرات نفت خام باشد.
صفری ادامه داد: چنانچه هدف اصلی مقابله واقعی با دشمن باشد باید رونق تولید مورد توجه جدی قرار گیرد و اگر هدف دولت و مجلس این باشد باید جلوی رقبای تولید مانند قاچاق و واردات بی رویه گرفته شود.
وی اظهار داشت: دولت و مجلس باید برنامه ای داشته باشد که بتوانند موانع کسب و کار را رفع و مانع واردات قدرتمندان و آقازاده ها شوند.
صفری همچنین با گرامیداشت۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی گفت: رای ۹۸٫۲ درصدی به جمهوری اسلامی نشانه مردم سالاری دینی بود که با رای قاطع خود پیروزی نظام جمهوری اسلامی را رقم زدند.
۷۲۱۲/۶۰۴۵

انتهای پیام /*


سیاسی


نماز جمعه


رهبری


سیل

نظرات بسته شده است.